Értékelésem:
Gergő   - 5 -   egy szett megingástól eltekintve nagyon simán hozta a négyet, kötelező jelleggel! J
Fater     - 4 -  kicsit döcögött, de a három meccs megvolt, itt is megvolt a kötelező!
Peti        - 4 -  Peti is kisiklott egy meccsen, a többi sima volt, a kötelező megvolt, de én titkon négyet vártam..
Gábor   - 5 -  a két hét pihenőtől tartottam, de nagyon sima négy volt, nagyon feküdtek nekem, igazán még szoros szettem se volt… (Gábor)
 
Bevallom, én mindenkitől négyet vártam, így: kisGábor 5* (szettet sem vesztett, az nem semmi), Gergő 5 (hozta magbiztosan a négyet), Fater és Péter 3-3 (a vesztett meccs miatt) (Zoli)
 
 
Szerző: Dzsala elnök  2010.12.09. 08:43 5 komment

Címkék: fonák derbi szüv2 ker2

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr712503718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

groschan 2010.12.09. 12:14:48

Szép munka! Nagyon drukkolok nektek a PPKO ellen, ha sikerülne megnyerni, akkor nagyon izgalmas lenne az osztály (három csapat 1 pont különbséggel)! Gyerünk, gyerünk le tudjátok győzni őket!

tommasgrande 2010.12.09. 18:50:48

@groschan: A PPKO-t nem lehet legyőzni! :-)

Dzsala elnök 2010.12.09. 19:07:57

@tommasgrande: én szeretem, ha valakinek van humora :)

necces 2010.12.09. 21:06:05

@tommasgrande: Nyugtával dícsérd a napot ! :-)))

mikipong 2010.12.10. 10:42:13

@necces: Nehéz ellenfél lesz a SZÜV, de senki se legyőzhetetlen a SZÜV-se a PPKO-se, de persze remélem mi nyerünk :)
süti beállítások módosítása