Pénteken jó asztalon, de zsúfolt teremben, küzdelmes meccseken 10-6-ra kikaptunk A Budai XI SE VI.-Dunaholdingtól sajnos.

Sági Csabával a papírformának megfelelően egyikünk sem bírt, de a többiek nem tűntek a meccse előtt túl nehéz feladatnak.

Zoli: 1 győzelem. Magához képest, és a csapathoz képest nem játszott rosszul, kár hogy Aratót nem verte meg.

Miklós: 2 győzelem, Teljesítette a magától előre elvárt eredményt  (ezek szerint Andrásik Ilona 44 % -ától előre megijedt), Raffael ellen nagyot küzdött. Ilona játékával nem tudott mit kezdeni.

Andris: 0 győzelem. Sajnos rossz napot fogott ki, nem hevert ki teljesen egy betegséget, így hiába küzdött, nem sikerült 3 döntő szett közül egyet sem nyernie. Viszont Sági ellen egyedül ő tudott hozni egy szettet. Ha kettőt összekapar, akkor tudtunk volna pontot menteni.

Tamás: 3 győzelem, Hoztam, ami elvárható volt tőlem. Ilona játéka kellemetlen, de én nekem főleg ezen a kiszámítható asztalon nem okozott túl nagy problémát. Volt két döntő szettem, a vesztett 4 szettem sajnos simán elment, de a nyert szettjeim Arató és Raffael ellen alapvetően magabiztosak voltak, főleg a döntők - emlékeim szerint.

Osztályozni nem fogok. Várom a szavazatokat. :-)

Szerző: morocz_tamas  2012.11.12. 22:58 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr404903822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diadalmas Szufla3 · http://szufla.fw.hu 2012.11.13. 16:08:40

Andris csak eggyel veszített többet mint én tegnap a KFKI ellen. Mivel én kiválónak gondolom magam, ezért Andris teljesítménye 4.

Diadalmas Szufla3 · http://szufla.fw.hu 2012.11.13. 23:11:01

Csepel ellen 3 emberrel 8:8!!!!!!!!!!!!!? Írtam már, hogy a pingpong istenei vagytok?

morocz_tamas 2012.11.13. 23:25:58

Azt nem tudom, hogy tényleg ennyire jók vagyunk-e, vagy az ellenfél fogott ki ilyen gyenge napot (Pergel lehet hogy szintén gyengét fogott ki, de ha tényleg, akkor ez nem zavarta:-))...de a nyert meccseink elé simák voltak... pl. Horváth ellen majdnem 3-0 lett nekem, ha 2-0/9-4-nél nem hiszek a sóhajtozásinak és nem "sajnálom meg"...2-1/9-5-nél már figyeltem erre (11-5), pedig megint sóhajtozni kezdett...(igaz,előtte csak 11-9 és 12-10 volt nekem, de általában én vezettem, és ő csak egyenlített.)
süti beállítások módosítása