Az osztályzataim:            
 
Gergő   -              *5*        Fantasztikus higgadtsággal két döntő szettes meccsel elintézte az ellenfél nagyon jó két első emberét, a másik kettő
                                                meg jött kötelező jelleggel! J   Nagyszerűen zárta az idényt, ezért sajnálatos, hogy több meccsünkön hiányzott.
Peti        -              4              A két hátsó embert viszonylag könnyen sikerült hoznia,  de sajnos már a két első ellen kevés volt, ez így is nagyszerű teljesítmény volt!
Fater     -              3              Csak azért adok hármast, mert csak egyet nyert, igaz nagyon szorosban kapott ki Pham-tól, a másik meccset simán hozta, jó volt.
Gábor   -              4              A két hátsó embert én is viszonylag simán hoztam nullákra, de a két első ellen nagyon nem ment, meglepett a stílusuk és nagyon jól játszottak,

                                                tavaszra ki kell találnunk ellenük valamit! J

 

(Gábor)

Szerző: Dzsala elnök  2010.12.14. 13:54 14 komment

Címkék: ppko szüv2 ker2

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr282515298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h12n12 2010.12.14. 15:44:47

Tekintettel az őszi szezon végére és a közelgő ünnepekre én mindannyiunk teljestményét ötösre értékelném :)
Természetes a szép jegyek járnak az első csapatnak is! (milyen kár, hogy vereséggel zárják majd az évet...) :)

h12n12 2010.12.14. 15:58:41

A meccsről:
Végig nagyon kiegyensúlyozott, szoros volt az eredmény. Szerencsére egyikőnknél sem volt nagy rövidzárlat, ennek is köszönhető a győzelem. Illetve nem csak ennek, hanem Gergő újabb remek játékának, amivel az utolsó meccsen kiharcolta a 2 pontot a csapatnak!
Kijár a dicséret azonban vendéglátóinknak is :) Kiderült, hogy nem véletélen vezetik a tabellát, nagyon szép labdameneteket sikerült bemutatni néhányszor. A két vietnámi fiú nagyon szépena támad, szerencsére most még rutinból megtudtuk őket verni. A két első ember pedig labdabiztosságával és kellemetlen stílusával kifogott hármunkon.
A kiélezett csata szerencsére végig sportszerűen zajlott, úgyhogy nagyon szép estét sikerült magunknak szerezni a zárófordulóban.
Tavasszal pedig várjuk szerettel a PPKO-t otthon, azt hiszem annak a meccsnek elég komoly tétje lesz...

necces 2010.12.14. 16:42:46

Ismétlés ! Tegnap, a meccsünk után már beírtam ezt, de a győzelem mámorában úgy tűnik, egyik Szüves fiú sem olvasta. Az őszi szezon végére szoros verseny alakult ki. A Pinyón olvasom, nyert a kisSzüv, a PPKO ellen. Mi vertük a Hitekát,ugyanolyan arányban.ESMTK II.-R+Á-HITEKA = 9:7 Szabados M.3gy. Szabó J.3gy. Paál Gy.2gy. Dudás G.1gy. --- Bajusz P.4gy,ő az ismert okok miatt kilóg a ker.II.-ből,Kakuk Cs.2gy. Kenesei L.1gy. Bálint E.0gy. Szabó János ESMTK II. Gratulálok a Szüves fiúknak !

Hiro_ 2010.12.14. 20:54:58

Gratulálok nektek, jó meccs volt. A tavaszi meccsre többet fogok edzeni, hogy ne üssek annyi luftot mint most :D

groschan 2010.12.14. 21:11:38

Nagy gratula a csapatnak! Már-már elgondolkozom, hogy ne "kiscsapatként" hivatkozzak rátok :)

mikipong 2010.12.14. 21:51:52

Elöszőr is gratulálni szeretnék a SZÜV csapatának, mert hozták amit kellett és szép játékkal nyertek...
Ehhez kellet , hogy id. Tomink nem a legjobb formáját hozza...
Viszont a cikk írója kicsit nagy mellényű sztem és vagy nem volt a meccsen vagy kicsit a nyerés hevében nem megfelelő szavakat használ, mely fogalmazási hiba sztem , mely kicsit sértő is lehet, mivel Gergő játékát elismerem jóban is vagyunk, de azt állítani , hogy a két éljátékosunkat "elintézte " kicsit érdekes fogalmazás a helyszínen látottak alapján...
Én úgy érzem egy izgalmas jó bajnoki rangadó volt, melynek eredményei nem adják vissza az ott történteket ;) és csatlakozom korrekt h12n12 kommentelő véleményéhez aki sztem korrektül, objektíven tájékoztatja a blog olvasóit :) nem úgy , mint a szerző...

novakjana20 2010.12.14. 22:31:08

@mikipong: Azért Miki eltúlzod... Az elintézte az fair, mivel el lettünk intézve... Szorosan, keményen, de sportszerű keretek között két színvonalas meccsen! Grat mégegyszer a Szüvnek és már most edzünk a tavaszi visszavágóra! Reméljük meg tudunk majd lepni Titeket! Én átváltok szerintem bal kézre, Peti pedig mától lábbal játszik!

morocz_tamas 2010.12.14. 23:15:25

"Fantasztikus higgadtsággal két döntő szettes meccsel elintézte az ellenfél nagyon jó két első emberét"

Szerintem sem "nagy mellényes" ez a mondat. Mondjuk a "kinyírta" vagy "kivégezte" már durvább lett volna. Az elintézés nem feltétlenül ölést jelent, kivéve persze bérgyilkosok esetében :-)

Itt csak legyőzésről van szó , ami a játék keretein belül maradva talán nem bántó.

Egyedül a Kenesei/Kakukk/Bálint triónak kár volt 5 meccset engedni, de így is nagyon szép teljesítményt nyújtott ősszel "fiókcsapatunk".

Az egyes csapatba a nyári várakozásokkal szemben nem kellett sokszor besegíteniük, mert Zoli sem volt bolond sebészekkel piszkáltatni a vállát, ha nem fájt neki, és feleségem is egy sokkal nyugisabb helyre tudott menni dolgozni, ahol a túlórát csak hírből ismerik (így nem kell vigyáznom a gyerekekre túlóra hiányában).
Andris meg nem járt Kubában az ősszel :-)
Miklóst is a munka megvárja reggelig, ráadásul tífuszosan is jönne játszani, szóval nála szóba sem jöhet meccskihagyás.

mikipong 2010.12.14. 23:39:57

@novakjana20: Jana ! Véleményszabadság van Neked ez, nekem más a véleményem és ez így jó ... :) de aki a sorok között tudja mit írtam az igazán tud "olvasni" :)

Gabrelius 2010.12.15. 08:12:41

Lehet, hogy még a győzelem beszélt belőlem, de senkit nem szerettem volna megbántani, szerintem nem is tettem!
Ha ennek ellenére így érzed, bocsánat!

(A másik, hogy ez a SZÜV blogja, így pláne nem érzem sértőnek a fogalmazást..)

Dzsala elnök 2010.12.15. 08:42:35

@mikipong: szerintem sem volt semmi bántó benne!!!

mikipong 2010.12.15. 11:23:25

@Dzsala elnök: sztem se sértő, ahogy értitek :)

mikipong 2010.12.15. 11:27:28

@Gabrelius: Én csak a történtek alapján más fogalmazást választottam volna nálam van a hiba vszínű , mivel én az "elintézte" kifejezést e szerint másképpen értelmezem mint Ti ;) ennyi...A részemről a témát lezártnak tekintem... :)

morocz_tamas 2010.12.16. 08:57:22

(Bocsánat, Kakuk Csaba csak 1 k-s "kakukk".)
süti beállítások módosítása