Aki ismer, az tudja, hogy nem vagyok jó ember pingpong közben, az érzelem sokszor magával ragad, bár az évek alatt sokat javultam. Az állóvíznél sokkal jobban szeretem a forró lávát, ezért tetszik nekem, hogy indulatok vannak, mert azt jelenti, érdekli az embereket. A blognak meg persze jó, mert sokan olvassák.

Állást most nem akarok foglalni - írtam is már, meg fogok is. A versenykiírás módosításait már megkezdte a szövetség, információim szerint.

Az új rekordok:

december 14. napja - 78 látogató, 137 látogatás, 639 oldalletöltés - (pingpong)ütős

Szerző: Dzsala elnök  2010.12.15. 08:41 10 komment

Címkék: blog cikk

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr432516936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h12n12 2010.12.15. 10:23:57

Azért lassan szeretnénk már látni valamilyen grafikont is blogunk dinamikusan növekvő látogatottságáról :)

bogenschutze 2010.12.15. 11:59:33

Mit akarhatnak módosítani?
Ez egy jól bevált működő rendszer, csak be kell tartani, és senkinek ne legyen kibúvása a szabályok alól.

Dzsala elnök 2010.12.15. 13:16:27

@bogenschutze: mindent. Pl. bogenschutze-től 20%-ot levonni :)

főszuflák 2010.12.15. 13:53:47

Az a jó ha van miről beszélni, különben csak azt néznénk, hogy már megint nyert a Szüv.
Szeptembertől még jobb lesz az oldal, mert ha feljut a Szüv, végre nem csak a kerületről hanem egy kicsit nagyobb színvonalról a budapestről is lesz szó. Nem arról fog szólni minden cikk, hogy a szabályokat nem ismerők változást akarnak, hanem egy kicsit a tudásról is. Persze kerületben is játszanak jó játékosok. Istvánnak azt tudom tanácsolni, hogy menjen fel budapetbe egy bp2-es csapatba, mert ott minden szabva van. Ott például egy a Kaisernál sokkal jobb játékos miatt sincs már állandó hazai pálya, van sportorvosi stb. Persze ott is van rossz pálya, hiszen a Sirály is a Hajló utcában játszik.

Dzsala elnök 2010.12.15. 14:19:23

@főszuflák: igaz is meg nem is, sajnos voltak olyan tapasztalatok ott is, hogy röstelltem, amikor Bp.-i versenybíró voltam, óvásom is volt, stb. Persze nem ez jellemzi főként, csak volt ott is vicces dolog. De hát ez ilyen...

***

Kaiser Janiról annyit, nagyon tisztelem és szeretem is, szerintem határozottan a jobb bírók közé tartozik. Vele több kuriózumom is van, az egyik az, hogy mint általában renitens játékos (főleg régebben) sok sárgát érdemeltem volna, mégis megúsztam mindig. Míg nem egyszer Jani vezetett meccset nekem, Vass Mari ellen játszottam. Az egyik szettben már nagyon izzadt a kezem és két labdamenet közben (pont rontásom után) egy lendületes kézmozdulat után kirepült a kezemből az ütő - nem szándékosan, kicsúszott. Azonnal kaptam a sárgát :) Jani ismert, tudta, hogy néha balhézok, ez az én hibám volt, még akkor is, ha ez esetben véletlen volt. Mondtam, hogy kicsúszott (még Vass Mari is), mire mondta a Jani: hogy: - Persze persze. Mosolygott és beírta a sárgát. :)

főszuflák 2010.12.15. 14:23:41

@Dzsala elnök: Ismerem a szitut, Én is a sárgáim 80%-t a Kaisertől kaptam.
Persze vannak ügyek ott is, fellebleztem már sikeresen a Moatsznál egy a Bpatsz által elfogadott nem éppen jogos óvást.

Dzsala elnök 2010.12.15. 14:29:31

@főszuflák: jaj, nem akarok félreértést, nekem Janival semmi bajom, sőt, kaphattam volna többet is!! Szerintem jó bíró.

Azért is írtam oda csillagokat, hogy a kritika és a Jani téma más!

Az első részben inkább arra gondoltam, hogy volt bíró, aki kijött ittasan, késve, majd elfogadta az ellenfél ütöjét, ami 3 különböző részből volt összeragasztva!

Ha minden bíró Jani lenne, nem lenne ennyi gond.

morocz_tamas 2010.12.16. 00:13:01

@Dzsala elnök: Ha minden bíró Jani lenne, nem lenne ennyi gond.

Hihi, akkor viszont Főszuflák minden meccsen sárgát kapna:-)
süti beállítások módosítása