Ugyan sima meccs volt, azonban elmondható, hogy nem voltunk ráhangolódva a kissé rendezetlen ABK V. elleni meccsre.

Andris 4 - ranglista első vagy második helyéhez képest szettet vesztett Demeter Juli és Fajkusz ellen  is
Miklós 4 - Magyart némi szerencsével verte csak és küszködött Lengyel ellen is
Tomi 3 - a Magyar elleni veresége rontotta le, a többit simán nyerte
Zoli 2 - hármat nyert ugyan, de azt vért pisálva

(Dzsala elnök)

Valóban, az ABK negyed óra késéssel jött össze, nem igazán tudtunk felpörögni a meccsre, nekem minden meccsen (kivéve Magyar ellen) egy szett kellett hozzá. Szerintem összességében jól játszottam, csak az "üzemi" hőfokot el kellett érnem. Ez persze a többiekkel is így volt, főleg Zolinak ment nagyon nyögve nyelősen, mentségére szóljanak a körülmények. A Gamma ellen remélhetőleg már jobban sikerül összpontosítani.

Osztályzatok: Zoli 2, Tomi 2, Miklós 5, Andris 5

(Groschan)

Szerző: Dzsala elnök  2011.01.31. 09:28 13 komment

Címkék: abk szüv1 ker1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr692627116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsala elnök 2011.01.31. 12:19:21

Hááát, egy nulla százalékos és egy kerület kettes 60%-ops ellen szettet veszteni... :) - az nálam nem ötös

groschan 2011.01.31. 15:38:46

Mert te az eredményt osztályozod, én viszont a mutatott játékot/hozzáállást :)

Dzsala elnök 2011.01.31. 15:42:29

@groschan: ezzel azt mondod akkor, hogy a mutatott játékot illetően semmi kifogásod az osztályzatom ellen :)

Dzsala elnök 2011.01.31. 15:49:01

@groschan: azt írtad, te a hozzáállást osztályozod, én meg az eredményt

a mutatott játék mondjuk közelebb van az eredményhez, mint a hozzáálláshoz

na mindegy, ez már tiszta filozófia :)

groschan 2011.01.31. 15:55:23

Igazából én szubjektíven osztályozok. Miklós úgy érzetem küzdött becsülettel és 4-et nyert. Tomiban nem éreztem a tüzet, ezért is kaphatott ki simán Magyartól. Zoli feszülten játszott, kevés mozgással (bár értem az okait is). Én megszerintem jól játszottam, csak mindig az első szett ráment a stílusra ráállásra, de utána minden meccset simán hoztam. De valóban szubjektív, csupán a számokat nézve jogos lenne a 4-es.

Dzsala elnök 2011.02.01. 08:07:56

@groschan: egyébként én is pédamutatóan álltam hozzá, vért pisáltam, izzadtam, küzdöttem, hogy ne kapjak ki

akkor négyes nekem?

groschan 2011.02.01. 08:24:16

Nem, mert az osztályzás szubjektív, hangulatfüggő, mint azt még a blog indításának elején leszögeztem :)

Dzsala elnök 2011.02.01. 08:25:31

@groschan: akkor olyan lett a hangulatom, hogy módosítok: Andris 1, Tomi 5, Zoli 5, MIklós 5 :)

groschan 2011.02.01. 08:27:42

Nagyon érzékenyen érintett ez téged :) Pedig ugyanúgy 2-est adtál magadnak. Akkor bezzeg nem reklamálsz, mikor jobb osztályzatot adok neked, mint te magadnak. Vagy ilyen nem volt még? :)

Dzsala elnök 2011.02.01. 08:28:36

@groschan: csak kötözködök, mert az jó :)

necces 2011.02.01. 20:22:44

Könnyű kötözködni, ha megy a szekér!
süti beállítások módosítása