Szőke - Kollát 1:3

Jól kezdte a SZÜV játékosa a meccset, remekül fogadta ellenfele szerváit, és Szőke kemény fonátjai is mint a falról, úgy jöttek vissza róla. A második szett így is szoros lett, de egyetlen szettlabdáját is sikerült Kollátnak érvényesítenie. A harmadik szett a hazaiak játékosának kezdődött jobban, de 8-8-nál a SZÜVös utólérte, sajnos itt elfogyott a lendület, és szépített a Szufla. A negyedik szettben viszont Kollát megállíthatatlan volt, így 3:1 arányban megnyerte a meccset, ami nagy szerencse, mert az eddigi döntő szettaránya csapnivaló :)

A mérkőzést egyébiránt a Szufla nyerte 11:5-re, Andris 3, Tomi 4, Miklós 5*, Zoli 1.

Szerző: groschan  2011.09.27. 22:10 5 komment

Címkék: szufla szuv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr983261383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diadalmas Szufla3 · http://szufla.fw.hu 2011.09.27. 23:33:45

Elég bánatos is vagyok, hogy én lettem ősi ellenem sikerélménye! :-(

morocz_tamas 2011.09.28. 08:59:10

Én is ilyesmivel vigasztalom magamat: tét meccsen nem szoktam verni se Szőke, se Bundula urakat, egyszer mindkettejüket meg még biztosan soha sem. A sok edző meccs jótékony hatása. :-) Múlt heti vigaszom is ilyesmi, ott Magyar elleni első győzelmemet 'arattam'.

Utánanéztem Bundula Csaba elleni ezt megelőző egyetlen bajnoki győzelmem 2005-ben volt:
Mórocz-Bundula 3-2 (9,2,-12,-7,11)
Hát ilyesmiknek kell mostanában örülni.

morocz_tamas 2011.09.28. 09:30:45

Az "egyszer mindkettejüket" természetesen
"egyszerre mindkettejüket" akart volna lenni.

főszuflák 2011.09.28. 10:13:54

Olyan nagy dolog, ha valaki legyőzi Zzzzzzzzzzolit. Én majdnem minden meccsünkön megteszem. Amúgy meg tényleg szép dolog 5 partit nyerni a bajnokesélyes otthonobán!!! Csak szét ne szedje őket a Szufla 2!!!!

Diadalmas Szufla3 · http://szufla.fw.hu 2011.09.29. 00:58:09

Ja és még nem köszöntem meg a pályát. Köszönjük! Hétfőtől már újra van pályánk. Mindig megyek gyakorolni, hogy tavasszal fordított legyen a főcímben az eredmény.
süti beállítások módosítása