SZÜV ASE I. - Lendület SE I.-Ybl Tervező 9:7

Faházi Jani nem játszott, ami bántunk is (élmény lett volna), meg nem is (mert így nyerhettünk). Tökéletesen bejött amit terveztünk, Varga Jani hozta a négyet, Galambot meg mind vertük, erre számítottunk. Minden a két középső emberen múlott, szerencsére nekem és Tominak sikerült mindkettőt verni, Miklós hozta a 9. meccset, így megvan a második nyert meccsünk is!

Tomi (5): Molnár ellen megszenvedett, 2-1-nél meccslabdákat rontott, de nem zuhant össze, és hozta a döntő szettet. Jól játszott, szettben ha jól számolom ugyanott van, mint én, bár talán pontokkal jobb voltam.

Andris (5): Amit hozni kellett azt hoztam, az első meccsen nagyon sült a kezem Bándy ellen, de aztán valami elromlott, és a végén inkább rutinnal, meg trükkökkel nyertem, mint látványos játékkal. Szervafogadásból pedig ma is egy nagy 2-est vések be magamnak az ellenőrzőbe.

Miklós (4): Kár, hogy nem jött össze Bándy ellen a meccs (2 meccslabdája is volt Miklósnak). De Molnárt nagy küzdelemben legyűrte, ami nagyon fontos meccs volt! Varga Jani ellen meg megnyerte az első szettet :)

Zoli (4): Nem játszott rosszul Zoli, a kötelezőt hozta, Molnár nem feküdt neki stílusban, Bándy ellen sajnos döntő szettben elment a meccs. Kár érte.

Az ellenfélről: nem volt semmi gond, teljesen sportszerű keretek között zajlott a meccs, szimpatikus csapatot ismerhettünk ismét meg.

Szerző: groschan  2011.10.04. 21:55 5 komment

Címkék: lendület szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr863278913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morocz_tamas 2011.10.04. 22:47:30

El kell ismerni ritka az ilyen "egyenes" csapat, ahol senkinek sincs se füve, se antija. Legalábbis kerületben nem ehhez szoktunk.

Varga Jani elleni első meccsemen a cél a "tisztességes bemelegítés" volt, hiszen alig értem oda a meccsre. Ez sem sikerült.
Alig tudtam játékban tartani a labdát. A harmadik szettben 1 pontot "értem" el: Jani mellé szervált kb 4-0-nál :-D.

De azért belejöttem, nem panaszkodhatom.

Molnár László játéka előtt pedig megemelem a kalapomat, nem akarok patetikus lenni, szóval csak annyit írnék, hogy szinte tökéletesen üti a legtöbb fajta ütést,
és én is valami ilyesmit szeretnék játszani...
Ilyen partikért érdemes eljárni meccsekre.
Egyébként Tóth Dezsővel is hasonló jó volt játszani,
csak az ő mozdulatait sohasem fogom ellesni (elsajátítani), attól tartok. :-)

Dzsala elnök 2011.10.04. 22:55:50

@morocz_tamas: valóban nagyon rendes csapat volt, Molnár pedig kimondottan humoros! Sportszerű, jó meccs volt. 9-7-eknél ez nem törvényszerű.

foma77 2011.10.05. 10:24:27

Grat :-) szép volt.

mikipong 2011.10.05. 10:47:36

Gratula a SZÜV csapatának, de most drukkoltam a Lendület csapatának is, mert Ők azok akikkel először, mint asztaliteniszt versenyszerűen játszókkal találkoztam életemben... Annyira, hogy Varga Jani tanított meg ping-pongozni , bár amit tanított, még csak a töredékére is vok képes, de az alapok azok nagyon jók és nagyon jó edzőnek tartom... Molnár Laci jaja egy nagyon jó fej figura és messzemenően korrekt az asztalnál és azon kívül is :) , bár többiekről is elmondható ez ... egy jó fej csapattal találkoztatok :)
süti beállítások módosítása