Úgy látom senkinek sincs kedve írni, így hát én most igyekszem valamit idekerekíteni.
Kis csapatunk is jó hangulatú meccsen nagy kedvvel játszva simán kikapott esélyesebb ellenfelétől - meg mi is.

Honvéd Zrínyi SE II. - SZÜV ASE 12:4


Értékelés:

Miklós (5), 2 győzelem: Bombaformában minden ellenfelét megszorongatta, Lucz Pétert le is győzte, és Tran Van Tant is , igaz ez utóbbi már nem olyan szép győzelem, de a jeles osztályzat jár, hiszen csak legyőzte, meg a százalékok alapján ha jól tudom Tran volt az esélyesebb.

Andris (3), 1 győzelem. Tran ellen nehezen melegedett be, de csak legyűrte. Thao ellen is sima 2-1 volt, meg Lucz ellen is meg volt kis híján a 2-0...de nem volt igazán formában, az előbbi 2meccs végére nem utott újítani, ellenfelei belemelegedtek, és azon az estén Duc ellen sem jött be neki semmi....mivel az ellenfél erős volt, és voltak még így is jobb periódusai a közepes osztályzat megérdemelt.

Tamás,én (3) 1 győzelem: Nekem sem jár jobb osztályzat bár nem játszottam rosszul, de a nagyon formán kívül játszó Luczot le kellett volna győznöm , ugyanis többször tetemes előnyt elpuskáztam. Duc gyorsaságával én sem tudtam mit kezdeni, Thao ellen meg elfáradtam, aki egyébként most jól is játszott.

Összességében sportszerű , jó hangulatú meccs volt. Talán csak Thao Miklós elleni egyik szoros szett végén eleresztett dobogás-sorozata tűnt sportszerűtlennek, aminek a csúcsa az volt , amikor ázsiai sporttársunk már akkor is dobbantott egyet, amikor Miklós ütött. Vélhetően csak a gyors "pozíció foglalás" sikerült hangosabbra.. ;-)
Szerző: morocz_tamas  2012.05.07. 12:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr174493765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása