Általában ha százalékokat néztem, tippelgettem meccsre vagy egy csapat erejét akartam meghatározni, akkor általános 30% különbséget számoltam. Vagyis ha valaki 50%-os volt kerület2-ben, akkor kb. 20% lesz kerület1-ben. Természetesen ez egyénenként, stílustól, kortól függ, tehát ez nem szabály! Kíváncsi voltam mennyire él ez ma is, ezért azon játékosok %-át megnéztem, akik legalább a meccsek felén játszottak, másik osztályban szerepeltek, összehasonlítottam a tavalyival és néztem egy átlagot. Na kérem, ez az átlag most ennyi lett:

31,9%

Szerző: Dzsala elnök  2010.12.01. 10:48 3 komment

Címkék: érdekesség ker1 ker2

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr102485479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gery06 2010.12.01. 13:40:38

Szerintem 31,9%-nál több! Én olyan 40%-kot mondanék. Azt ne feledjük,hogy van pár olyan csapat ker1-ben ahol totál ker2-es játékosokkal állnak fel és alig nyernek meccset. A ker2-ben csak pár csapat van aki tud játszani(nem labdát tart egész meccsen),de Ker1 azért is olyan erős,mert aki nem menne át sportorvosin az ott játszik továbbra is.Na meg Ker1-ben nem pötyögtetnek annyira mint ker2-ben.

Dzsala elnök 2010.12.01. 13:42:36

@gery06: több mint 50 játékos adatai lettek átlagolva, volt aki 50-et esett vissza, volt aki semennyit, de az átlag ennyi volt

mikipong 2010.12.01. 14:42:19

Sztem 20-30% között lesz valahol az igazság bár függvény ki milyen motivációval pinyózik és függ , hogy egy szezon alatt mennyit fejlődik, edz...
süti beállítások módosítása