Pestújhelyi SC V. - SZÜV ASE 9-7


A mérkőzés előtti történelmi jelentőségű esemény történt: Miklós ült az autómba és nem fordítva (vagyis én az övébe).
Sportszerű ellenfelünk nem tartalékos csapattal várt minket, pedig nem lettünk volna szomorúak ha az őszi kvartettjükkel kell megbirkózni.
A bemelegítés során Zolin látszott a hosszú kihagyás, és ez meglátszott az első meccsén is... de előbb én gyűrtem le Szabó Andrást az első meccsen, a lassan tradicionális 2-0 után kezdett feljönni, már a 4-ik szett is rosszul állt számomra, de összeszedtem magamat, illetve ő megint hibázott néhányat, így nyertem. Miklós simán kapott ki Kapusztától. 1-1. Eddig szoros volt. Aztán sajnos Andris kikapott Patótól, aki jól olvasta Andris játékát. Ez nem várt előnyhöz juttatta a hazaikat és aztán jött Zoli, a már említett szezon eleji formájával. 3-1, oda. (Persze a másik oldal meg Szabó-Mórocz 1-0-ból indult ki:-))
Nem húznám az időt nagyon hosszú kronologikus felsorolással, lényegében az ellenfél az 1-2 meccselőnyét végig megtartotta, sőt igazából 7-5 után elhúztak 9-5-re így az utolsó 2 meccsen már csak a szebb (vagyis nem túl csúnya) eredmény elérésért küzdöttünk. Andris 1-2 szett állásnál 4-10-ről fordított 12-10-re, a döntő szettben pedig már felszabadultan játszotta azt, amit kellett Molnár ellen, puha pörgetésekkel zsinórban szerezve a pontokat. (Egyébként 4-10 után a nagy menetelés első 2 pontja egy csusza és egy hálós volt - millimétereken múlt .)

Értékelések:

Zoli (4): 0 győzelem. A százalékok alapján nem volt várható, hogy nyer egyet is, bár pont Kapusztát meg tudta verni ősszel. Első meccse után alaposan belemelegedett, ha nincs a betegeskedése, akkor talán 2-3-at is nyerhetett volna.

Andris (4): 3 győzelem. Kis híján 3-ast érdemelt a játéka, legalábbis önmagához viszonyítva nem játszott jól, de összeszedte magát, legyűrte Szabót, Kapusztát és Molnár ellen is visszakapaszkodott onnan , ahonnan keveseknek sikerül, .

Miklós (2): 1 győzelem. Kicsit jobb játékot vártunk tőle és sokkal jobb eredményt. :-) Mivel most pihenten játszott, ezért most csak kettest adok...beszámítva a múlt heti felfelé kerekítést.

Tamás (4): 3 győzelem. Ha Kapusztától nagyobb csatában kapok ki, akkor megérdemelném az ötöst, mert azt leszámítva jól ment nekem . A szerencsémre megint nem panaszkodhatok.. lehet hogy a Malacz Tamás név jobban illene hozzám??

Összességében egy szoros meccsen kaptunk ki, nagyon nem kell szomorkodnunk. Persze nekem könnyű ezt mondani hiszen nekem jól sikerült a meccs.

Mivel az ellenfél sportszerű volt, a világítás pedig kifogástalan (sőt talán ennél jobb világítással még sohasem találkoztam), az asztalok pont olyanok, mint a KSI-ben otthon és még nem is tükröződött (igaz nem is volt nagyon minek), ezért ha valami külső okot, bűnbakot kellene keresni, akkor a Joola labdákra (Nitakuhoz szoktunk) kellene fognunk a vereséget. :-))))
Szerző: morocz_tamas  2012.04.17. 19:40 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr284457430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morocz_tamas 2012.04.17. 21:37:37

Miklóst kicsit szőrös szívűen osztályoztam....

Dzsala elnök 2012.04.18. 08:12:05

engem meg jószívűen :)
bár tényleg jól ment utána élveztem is, de nyerni nem tudtam

Dzsala elnök 2012.04.18. 08:14:34

tényleg kiemelném a körülményeket, szinte (a labdát kivéve, amit észre sem vettem :) ) tökéletesek voltak. Az ellenfél kimagaslóan sportszerű! A bíró kicsit határozatlan és hazafújós, de a határértéken jócskán belül volt ő is!

Nem tudom mindenki hallotta-e (szerintem senki), Szabó András azt mondta nekem, úgy örültek, amikor látták a sorsolást, mert szeretnek ellenünk játszani, jó hangulatú jó meccsek szoktak velünk lenni. Azt mondta már nagyon várta a meccset a SZÜV ellen. Jól esett...

groschan 2012.04.18. 11:07:45

Egyetérték, tényleg nagyon sportszerű volt az ellenfél. Ilyen is ritkán van, hogy én vagyok a leghisztisebb :) Sajnos megint nem ment a játék, csak óriási szerencsével és fogcsikorgató küzdelemmel sikerült hármat nyernem, a 4-es osztályzat óriási túlzás.

Dzsala elnök 2012.04.19. 09:32:36

@groschan: igen, mérges is vagyok. Jobb vagy, de szerencsésebb is! Erre meg irigy vagyok.

4-10 az ellenfélnek, egy kelletlen hisztis brahi bemegy, két maci, 7-10 belehúzol és megnyered a meccset vesztőből. Mák.

Én nekem 6-10, időt kérek, kitaláljuk a megfelelő két szervát, egészen elképesztően jól bejön egy tenyeresre keményen oldalfalssal megnyesettet beleüt a hálóba, aztán egy üres amit hosszúra üt. Nagyon figyelek a szervájára, jól fogadom máris 9-10. Következő szerváját is jól fogadom, meg akarja indítani, saját bevallása szerint az élével találta el, irtózatos erővel a tenyeres hosszú csücsökbe vágódik a labda, véletlen szerinte is (csak nem tud ennyire az élivel). 9-11 a döntő szett.

Na akkor ki a macis? :)

morocz_tamas 2012.04.26. 20:50:27

Azt el kell ismerni, hogy az ellenfél jó csapat, nem szégyen kikapni tőlük.

Viszont nagy a csend a Kőbányás meccsről... amit hallottam Zolitól telefonban, az alapján lehetséges, hogy kb 1 mondatos bejegyzéssel Andris elfogja intézni, mint a Lendület ellenit...

morocz_tamas 2012.04.26. 20:56:21

Sajnos egész héten nagy lázzal vacakoltam.
Ha korábban nem tettem volna, akkor hétfő délután le kellett volna mondanom a szereplésemet.
süti beállítások módosítása