Poén SE - SZÜV SE I. 6 : 10

Igazi rangadónak megfelelően kemény, kiélezett csatában nyertünk a mögöttünk álló csapat ellen. Ezzel a győzelemmel pontvesztés nélkül (!!) vezetjük a tabellát félidőben.

Miklós (5): A csapat legjobbja volt, a remek napot kifogó Stirlinggel nem bírt, de a többieket magabiztosan verte.

Tomi (4): Hozta a hármat (de a négyet nem), két meccset is majdnem elbohóckodott 2-0-ás vezetésről, de a döntő szettekben szerencsére jól koncentrált.

Zoli (3): Ma nem ment talán olyan jól Zolinak a játék, mint az elmúlt hetekben, de lehet az ellenfél volt jobb. Egy meccset hozott (0-2-ről ráadásul), ami azért kellett, de az igazán jó teljesítmény elmaradt.

Andris (2): Sajnos fejben elfáradtam az évad végére, gyengül a koncentráció, ez látszik az elvesztett szoros szetteken. Stirling Tomit is csak azért sikerült szerintem megverni, mert addig hisztiztem, míg megsajnált :)

Szerző: groschan  2010.12.14. 07:23 7 komment

Címkék: poén derbi szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr312514638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morocz_tamas 2010.12.14. 08:50:01

Németh ellen bizony tényleg nagyon elbíztam magamat, túlzottan is könnyen vertem az első 2 szettben.
A döntőre rájöttem, hogy nem szabad mindig ugyanoda pörgetni, mert már 100% biztosan nyomja vissza.

Gabrelius 2010.12.14. 10:25:45

Gratula a szép, veretlenül első helyhez!
Most már csak ezt kell megismételni tavasszal! :)

Dzsala elnök 2010.12.14. 14:02:20

Kikérem magamnak, hogy jobbak, hasonló felállás mellett nyertem már négyet is!

Két gondom volt, ami miatt nem tudtam jól játszani. Az egyik, hogy építkezésről jöttem, ahol gondok voltak, 4-5 órát álltam a hidegben és idegben, mert balfasz némelyik kint dolgozó. Majdnem öt volt mire el tudtam indulni Ócsáról.

A másik gond a hideg terem, a combizmom pl. kimondottan feszült a hidegben, ennek okán nem volt egy deka lábmunkám sem.

Persze jobban is játszottak, mint 1-2 éve, ezt nem vitatom.

Dzsala elnök 2010.12.14. 15:09:23

@BaseLiner: ezt nem nekem írtad, hanem Andrisnak, én Zoli vagyok és engem nem sajnáltál meg, mert megvertél :)

De ezt a cikken groschan írta, azaz Andris

groschan 2010.12.14. 17:57:09

Véletlenül kimoderáltam BaseLiner hozzászólását, rossz linkre kattintottam :)

Ez volt:
@Dzsala elnök: Aranyos vagy, ha azt hiszed, megsajnáltalak ! :D:D
Sajna nem erről van szó, egyszerűen csak arról, h jobb vagy, mint én. Ez tegnap megint bebizonyosodott. Talán ha 2 nyert szettre menne a meccs, le tudnálak győzni, de a 3. nyert szettet mindig te éred el előbb! :D:D:D

groschan 2010.12.14. 17:58:36

BaseLiner: Én úgy éreztem hogy visszavettél az agresszióból 2-0 után, és hagytál játszani engem. Bár kétségtelenül összeszedettebb voltam a végén.
süti beállítások módosítása