Az ABK VI. vereséget szenvedett a Darazsaktól, így nincs versenyben már az osztályozóért.

 Péter DávidFajkusz LajosHuszár ZoltánKoncz Péter
Tőtős Anna Mária3 / 03 / 13 / 20 / 3
Berki Balázs dr.3 / 22 / 32 / 30 / 3
Órai Dezső3 / 03 / 11 / 31 / 3
Kellner Attila3 / 03 / 13 / 13 / 2

Szerző: Dzsala elnök  2011.04.21. 10:33 2 komment

Címkék: darazsak abk ker2

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr732844463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jagerman 2011.04.22. 14:40:20

Nagy mérkőzés volt és szerintem összességében az ABK VI-ra nézve hízelgő a végeredmény. Az ellenfél csapatából Koncz Péter késett, de nem volt gond belőle, mert egy kicsit csúsztatva kezdtük a találkozót. Attila ismét zseniális volt és ismét tarolt, de a meccs hőse Anita volt, aki három mérkőzést is behúzott nagyon koncentrált, jó játékkal. Dezső a végén még legyőzte Fajkuszt, de a győzelmünk akkor már megvolt. Én sajnos kicsit peches voltam, mert az első meccsemen vagy 10 ziccert elütöttem, pedig az ellen nagyon passzív volt. A második mérkőzést meg 2:1-es vezetésemnél, negyedik játszmában 9:5-ről nem bírtam megnyerni. Összességében nagyon jól teljesít a csapatunk, a Fonák II. elleni halasztott meccsel együtt zsinórban a hatodik mérkőzés maradtunk veretlenek és ez a tabella 10. helyén álló csapattól szerintem nagy dolog. Hajrá Darazsak! Csak mi szúrjunk és akkor nem lehet baj! Mindenkinek kellemes hétvégi ünnepeket kívánok az egész csapat nevében!

Dzsala elnök 2011.04.23. 11:19:49

@Jagerman: egyre jobb a Darazsak, jövőre jobb helyetek is lehet!
süti beállítások módosítása