SZÜV SE I. - Újbuda TC VII. 11 : 5

Szuper Móricz, és - magához képes - rosszul játszó Graur jellemezte az ellenfél formáját. Szabó és Molnár nem is tudott eljönni, így nem alakult izgalmasan a párharc. A ranglista 3. Graur rettenetesen szenvedett, kínkeservesen verte csak meg Miklóst és Zolit (eddig mindig verte őket simán), Tomitól és tőlem meg kikapott (Tomi még sosem verte meg, az utóbbi időben én sem). Cserébe Móricz viszont nagyon jól játszott, döntő szettben vert engem és Tomit is, csak Miklós stílusa nem feküdt neki! Hunyor és Bede szettet is alig nyertek.

Közben a másik asztalon a Rákosmente újabb skalpot szerzett, verte a Mikit, így 6 pont előnnyel is várhatjuk a tavaszi idényt (ha verjük a Poént az utolsó meccsen)!

Miklós (5): Simán nyert hármat, és Graurtól is csak döntő szettben kapott ki, ez remek teljesítmény!

Tomi (5): A Graur-verés ötöst ér, sajnos Móricz Tominak sem feküdt, így is meglehetett volna (döntő szett 9-re kapott ki).

Zoli (5): Két sima győzelem, és Graur megszorítása (2-1, 6-4-e volt Zolinak, Tamás itt nagyon rutinosan időt kért és megfordította a meccset).

Andris (3): Három tőlem kevés, a nagy küzdésért Graur ellen adok magamnak hármast (a Móricztól való vereség után, majd 2-0 után két meccslabda elrontása után a döntő szettben nagyon összeszedtem magam Graur ellen).

 

Szerző: groschan  2010.12.07. 23:35 5 komment

Címkék: újbuda szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr582501023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morocz_tamas 2010.12.08. 00:11:34

Graur Tamásnak szerintem nem kedvezett a termünk , talán nem is az alacsonyabb menyezett, hanem kevesebb tér hátrafelé és talán az asztal is máshogyan pattan nálunk. Magához képest halovány volt.

Móricz (egész jól cseng ez a név ;-)) Ferenc pedig nagyon szép , tanult támadó játékával hívta fel magára a figyelmet.
Ügyes szerváira oda kellett figyelni, illetve szinte minden ütése komolyan pörgetve volt,ráadásul magabiztosan "tartott labdát" is. Ebben természetesen segítette a Tenergy borítás is, de a mozdulatain látszott, hogy nem csak a borítás miatt villogott ellenünk.
Csodálkozom, hogy csak 40% volt eddig.

Mondjuk a 3. ,4. szettre kezdtem magamat összeszedni, de a döntő szettben sokat hibáztunk már mindketten, és sajnos én többet, mert jól kifárasztott a Tenergy-ről puskagolyóként vágódó labdák lefigyelése :-) A döntő szettbeli butaságaimért megérdemelten kaptam ki. :-(
Pedig Graur után már 4-re módosult a ma esti terv.

Dzsala elnök 2010.12.08. 10:28:34

@morocz_tamas: hozzátenném, hogy egy tagyon barátságos, normális, sportszerű csapattal játszottunk egy élvezetes meccset!

Dzsala elnök 2010.12.08. 10:29:13

tagyon=nagyon :) (kicsit úgy látszik megfáztam)

morocz_tamas 2010.12.08. 10:34:23

Igen, Bede Béla például felajánlotta, hogy üssek a Tenergy-jével, mivel egyik oldalon az van neki. Ütöttem is kb 5 percet, és el is határoztam, hogy ha nyerünk a lottón, akkor azonnal veszek is ilyet :-)

h12n12 2010.12.08. 10:52:46

@morocz_tamas: na most már előbb-utóbb nekem is ki kell próbálnom azt az aranyárban mért gumit. Bár azt nem írják, hogy magától játszik :)
A győzelemért pedig természetesen jár a gratula, de nem is várunk mást tőletek!
süti beállítások módosítása