SZÜV SE I. - PPKO SC I. 9 : 7

Sportszerű küzdelemben a hazai pálya előnyeit kihasználja győztünk, megfelelő pillanatokban jól elhelyezett csuszákkal és neccesekkel. Egyértelműen két azonos játékerőt képviselő csapat csapott össze.

Andris (5): Négy győzelem a PPKO ellen ötöst érdemel, még ha sok mázlival is.

Tomi (5): Három győzelem igen szép teljesítmény (mégha Nagy Tamás betegen is játszott).

Miklós (4): Hozta az elvárt két mecset, de semmi többet.

Gergő (4): Becsülettel küzdött, egy döntő szettre futotta az erejéből.

(groschan)

A százalékok alapján ez jött ki:

Andris 5
Tomi 5
Miklós 5
Gergely 3

(Zoli)

Szerző: groschan  2011.01.05. 11:14 11 komment

Címkék: barátságos ppko szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr122562127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsala elnök 2011.01.05. 13:04:44

Azért ne feledjétek, ott se voltam! :)
Talán egy 10-6 v. 11-5 is lehetett volna...

mikipong 2011.01.05. 16:15:24

A tegnapi találkozóból egy jó edzőmeccs kerekedett(mely nem volt tétmeccs), melyben szép labdamenetekért, a jó társaságért már megérte elmenni... :) ahol is a játék volt sztem a lényeg nem az eredmény, bár persze mkiben ott motoszkál a nyerés öröme :)
Mivel mind a két csapat élen van vszínű lesz lehetőség tét helyzetben is megmutatni mit tud kezdeni a két csapat egymással ahol 100% készültségi fok lesz gondolom , mind a két csapat részéről ami nálunk azért tegnap hiányzott ;)

morocz_tamas 2011.01.05. 22:56:14

Az én értékelésemhez is hozzátartozik, hogy most tényleg olyan sok mázlim volt, hogy az már nekem is feltűnt.
Egyik szettben az első 7 menetből 4-et macival (kb 2 csusza és 2 hálós)nyertem, így nem is csoda hogy 6-1 volt nekem.

mikipong 2011.01.05. 23:59:38

@morocz_tamas: Hiába a hazai pálya előnye :D A háló és az asztal is Veletek volt :D

morocz_tamas 2011.01.06. 11:49:37

Azt hiszem Kocsis Gábor elleni első szettben inkább 9:11 volt. Emlékeim szerint vezettem a vége felé, de "egyszerre csak" zsinórban buktam a pontokat,tehát lehet hogy csak 9-et értem el (2-3 pont vezetéssel), és onnan simán fordított az ellenfél.
Látom, Gábornak nem volt szerencséje, rengeteg szoros szettet vesztett.
Én is csak úgy nyertem ellene 11:9-re az egyikben,hogy ütöttem legalább 4 macit (amint azt a fentebbi hsz-ben írtam).

tommasgrande 2011.01.06. 20:16:41

Gratulálok a SZŰV csapatának.
A meccsen ők nyertek, ez tény.
Számomra 1 ember játéka volt meggyőző.
Remélem még vissza tudunk vágni valamikor.
Sok sikert a bajnokságban.

Dzsala elnök 2011.01.06. 21:06:30

@tommasgrande: melyik simán verő játékos volt a meggyőző? :)

tommasgrande 2011.01.06. 21:43:21

@Dzsala elnök: viccesen: Engem az a játékos nem vert meg. :-)
komolyan: megtartom magamnak

morocz_tamas 2011.01.06. 21:59:11

Majd nézzétek meg a Szufla 3 elleni eredményeket! ;-)

mikipong 2011.01.07. 12:23:48

@Dzsala elnök v groschan : Azt még talán értem(gondolom), hogy az aláírások helyére a legtöbb meccset nyerő játékosok neve kerül a meccslapon, de abban biztos vok, hogy a színvonala(erőssége) a mérkőzéseknek nem kerület II. osztály volt ;)ami a meccslapon megjelenik :) Bocsi,de mikipongot a precíz fajtából faragták :D ezért jelzem :D
süti beállítások módosítása