SZÜV ASE - 2002. Római ASE II. 3 : 13

Nem számíthattunk sok jóra a listavezető ellen, és nem is lett úgy, míg multkor jó kis meccset játszottunk ellenfelünkkel, most egyedül nekem sikerült meccset nyernem.

Andris (5): Nagyon jól ment a játék, a végére elfáradtam, elment a kedvem is, kikaptam Perjésitől.

Tomi, Miklós, Zoli (2): Sajnos senkinek nem jött össze a győzelem, szoros meccset is csak 1-1-et játszottak (Zoli simán kikapott mindegyik meccsén).

Az ellenfél megint rendkívül sportszerű volt.

Szerző: groschan  2012.02.29. 11:23 2 komment

Címkék: római szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr104225130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsala elnök 2012.03.01. 07:42:41

Az utolsó mondatot hagy hangsúlyozzam ki. Kimagaslóan sportszerűek voltak. Csúszánál mindig elnézést kértek, de Domokos volt a csúcs nálam, 2-1 volt ide és pontot szereztem, a bíró 2-2-t számolt, fura volt, de nem szóltam, mert nem voltam biztos benne. Aztán Domokos csinált poént 2-3 állt a számlálón, ő számolt volna. Furán nézett, látszott gondolkodik, majd bizonytalanul megszólalt, hogy nem biztos benne, de szerinte fordítva. Majd elkezdte felidézni a pontokat egyesével és mondta igen, 3-2 nekem. Ez még 0-0 szettállásnál volt. Ritka az ilyen!

Dzsala elnök 2012.03.01. 07:44:01

Czina nagyokat dobbantott, szóltunk érte, én sem tudtam, hogy a szabály megváltozott és szabad újra dobbantani (volt pár év míg nem lehetett). Ettől fogva ügyelt rá és nem dobbantott, csak egyszer-egyszer véletlen. Ez is nagyon sportszerű szerintem!
süti beállítások módosítása