ZNSE - Darazsak 12-4

 Órai DezsőBerki Balázs dr.Kellner AttilaTőtős Anna Mária
Németh Gusztáv3 / 23 / 20 / 33 / 0
Jancsó Gábor3 / 03 / 10 / 33 / 0
Papp György dr.2 / 33 / 03 / 13 / 0
Hajagos Antal3 / 03 / 22 / 33 / 0

Szerző: Dzsala elnök  2011.05.03. 15:04 1 komment

Címkék: darazsak ker2 znse

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr342874626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jagerman 2011.05.03. 19:01:01

Szorosabb mérkőzést szerettünk volna játszani, de sajnos az eredmény tükrözi, hogy az ellenfél maximálisan érvényesítette a papírformát. Sajnos nem sikerült mérkőzést nyernem. Akartam, küzdöttem, de semmi nem jött össze. Jancsó ellen buktam egy szettet úgy, hogy végig én vezettem, de az i-re a pontot nem sikerült feltenni. Nüanszokon múlt a siker-kudarc, de az ellenfél egyértelműen jobb volt. Hajagos Tóni ellen is volt 2 mérkőzéslabdám igaz, ha 0:3-mal jövök le, akkor sem szólhattam volna egy szót sem.Dezső dr. Papp ellen értékes sikert ért el, illetve Attila nagyot játszott, aki Hajagos Tóni ellen 0:2-ről és harmadik szettben 2:8-ról fordította meg a mérkőzést. A házigazdák részéről mindenki hozta magát, külön kiemelném Németh Guszti játékát, aki rengeteget dolgozott lábbal és nagyon hatékonyan játszott, megérdemeltek voltak a sikerei. Gratulálunk az ellenfélnek a győzelemhez ezúton is!
süti beállítások módosítása