SZÜV SE I. - Szufla III. 9 : 16

A Poén nem állt ki, ezért beiktattunk egy barátságtalan meccset, amit végül 5-5 ellen játszottunk. Ha kivesszük a két extra játékost (Király Tibit és Kiss Petit), akkor 6-10 lett volna a vége. Értékelést most pontszám nélkül:

Andris: nagyon ment a játék nekem, összesen két szettet vesztettem egy Bp. 2-es csapat ellen!!!

Tomi: hármat nyert (ebből egyet Király Tibi ellen).

Miklós: két döntő szettet is elbukott, végül csak Király Tibit verte meg, sokszor nagy előnyt elszórakozva.

Zoli: a három asztalos játéktól elment a kedve (ráadásul többször középre került), pedig a melegítésnél nagyon ment még neki.

Péter: nagyon jó benyomást tett rám, szépen pörgetett tenyeresből, a fonák még nem az igazi, de nyáron be lehet gyakorolni. Több szettet is elcsípett!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(groschan)

Azért tegyük hozzá Groschan, hogy az első meccsen Dezső ellen annyira fejbe ütöttem magam, hogy két meccsset lejátszottam becsületből, sajnos már azoknak sem volt értelme, örültem, hogy haza tudtam menni. Köszönet! (Zoli)

Szerző: groschan  2011.06.09. 09:32 1 komment

Címkék: barátságos szufla szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr172969888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

necces 2011.06.09. 22:05:54

Király Tibi nem verhetetlen. :))
süti beállítások módosítása