Kedves Kispest játékosok, vezetők!

Szeretünk ellenetek játszani, problémánk sincs Veletek emberileg, de megkérjük, adjátok meg a Kispest SE I. és II. négy-négy - rendszeresen játszó - kiemelt játékosának nevét, ahogyan ezt minden más csapat megtette.

Jövő héten keddig, ha nem írjátok meg, úgy bekérem a Szövetségtől és ugyanúgy nyilvánossá teszem!

Megjegyzem, készül a szövetség hivatalos lapjára egy link, amelyen minden kerületi csapat minden igazolt játékosa ki fog kerülni - engedélyszámmal és némi érdekes információval kiegészítve -, és ott lesznek a kiemelések is, tehát a visszaélések elkerülése érdekében bárki számára elérhető lesz.

Szerző: Dzsala elnök  2011.09.30. 15:29 41 komment

Címkék: kispest ker1 ker2

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr203267881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

necces 2011.09.30. 23:30:11

Tiszta vizet a pohárba ! Azt minden csapatvezetőnek tudnia kell, még a bajnokság kezdése előtt,kit hol akar játszatni.A belső ügyekre senki nem kíváncsi,azokat házon belül kell elrendezni. Éppen elég lehetőség van most is,följátszás,oldalrajátszás,stb.,a jelenlegi,szerintem túl engedékeny szabályok miatt. Ez itt tudtommal egy szervezett bajnokság,szabályokkal,melyeket minden résztvevő csapatnak,játékosnak,csapatvezetőnek ismernie kell,benevezés esetén vállalva a szabályok betartását. Különben átláthatatlan káosszá válik, a mi rajongva szeretett sportunk,játékunk! Szabó János ESMTK II.

morocz_tamas 2011.09.30. 23:50:22

Ker. II.
1 .forduló:
Kispest SE V. - BVSC Tömegsport IV. 10:6
(Horváth 4, Dollenstein 3, Lévai 2, Kozák 1 ill. Geiger 3, Kollár 2, Nagy K. 1, Szintai 0)

foma77 2011.10.01. 10:02:10

Nagy meccs volt, az ellenfelet toronymagasan a legjobbnak ítélte a blog, és ez így is van, hiába tavaly három tagjuk is Budapest II.-ben játszott és nem rossz eredménnyel. Dolly remekül játszott, Geiger meg nem bírt velem, mondjuk vele minden évben jó meccset játszottam.

morocz_tamas 2011.10.01. 12:35:42

@foma77:

Gratulálok a szép győzelemhez!
Sok sikert és jó egészséget kívánok Neked ahhoz, hogy a Kispest V. tagjaként sokat tudj felfelé segíteni a kerület 1-ben és Budapest 2-ben!

foma77 2011.10.01. 14:15:23

kicsit dilletáns felfogás, de ez legyen a te bajod...

részemről befejeztem a veletek való kommunikációt, hisz értelmetlen, le lett írva, hogy izomszakadásból lábadozók és kis gyermekem született, így nekem sem könnyű, mindezt jeleztük is a megfelelő helyre, de nektek ez úgy látom érthetetlen...

további szép napot

morocz_tamas 2011.10.01. 15:21:35

@foma77: Elnézést kérek, már közben észrevettem, hogy nálad valóban kerület 2-őt írt Laci. Azt a szabályok megengedik, hogy kerület 2-be nevezzenek Téged.

Szóval veled kapcsolatban most már akkor én is lezárnám témát.

foma77 2011.10.01. 16:31:58

köszönöm, így korrekt :-) hidd el rossz volt kiesni a megszokott csapatból

Dzsala elnök 2011.10.01. 17:05:05

@foma77: igen, akartam is Mórocz Tominak írni, hogy itt mellélövés volt, Tamás még ha nem is sérült (de amúgy az), akkor is nevezhető természetesen bárhová, jelen esetben ő a legkevésbé sem sáros.

Itt Neuhold két helyen játszatása, Urábn lenti kezdése majd felviteli szándéka és a leigazolásig valszeg Bors Bence játéka kétséges.

Dzsala elnök 2011.10.01. 17:05:53

természetesen előző hozzászólásban Bors Bencénél Urbán leigazolásáig gondoltam.

Ja és Fenyvessy lenti játéka is!

foma77 2011.10.01. 19:00:20

Fiúk, Gábor Kerület I.be lett nevezve, egy ultimátummal, melyről Miklóst tájékoztattuk, nem azért mert erősíteni kívántuk volna Barnáékat, hanem azért mert időnként nem méltón tette a dolgát és ezt nem engedhettük meg, hiszen Kispestet képviseli ő is, és bizony voltak gondok...

Mindezt megértette, hiszen csapat nélkül maradhatott volna, szerencsére merőben változott és Juhász Laci mellett kézben is van tartva, így ő fent ragad az I/c-ben. Amennyiben még is gond lesz, nem tud máshol játszani, így azt kockáztatja, hogy kizárjuk az első csapatból és ez a szezon végét jelenti számára. Igaz ez belső ügy, de így már gondolom érthető is.

Urbán Úr bajnokság közben igazolt hozzánk, hosszas tárgyalás után, és október közepére kapott időpontot sport orvoshoz, így addig kerület I. ben játszik, természetesen Miklós erről is tájékoztatva lett és megküldtük engedélyét Miklós részére.

Bors és Fenyvesi Béla bácsi esete más, és sajnos komoly is, ezt itt nem kívánom leírni, hiszen ezek a dolgok magán jellegűek, de ha össze jön a barátságos gála meccsünk akkor személyesen tájékoztatlak titeket ezt megígérem, de jelezni kívánom, erre is engedélyt kértünk Miklóstól.

Higgyétek el mindent úgy teszünk, hogy a sport lényege megmaradjon, nem kívánunk háborúzni vagy veszekedni, játszani akarunk és élvezni, lesznek zakók és győzelmek, de jogosulatlanul nem szerepeltetünk.

Nem tudom mivel érdemeltük ki a negatív reklámot, hiszen lassan 11 éve alakult a szakosztályunk és kerület kettőből indulva jelenleg I/C nél tartunk, sőt sok gyermekkel foglalkozunk, és nemsokára ez hivatalosan is szerepelni fog.

Nem értettem anno Barna zrikálását sem, ő volt az aki éveken keresztül menetelt és vitte a gyerekeket és figyelt rájuk, apjuk helyett apjuk volt, egyedüli nagykorúként figyelt Ádámra, Csabára, Bencére, akik szépen kinőtték magukat, és büszke is vagyok rá, nem sokan vállalták volna be.

Jelenleg nekem is ez lesz a feladatom, Benjámin, Attila, Milán sokra vihetik, de kell közéjük valaki, aki tudja kamasz dolgaikat kezelni, játékra, sportszerűségre felhívni figyelmüket, igaz nem ez volt a terv de a vádli szakadásom lehet meg volt írva, becsülettel véghez viszem és figyelek rájuk, remélve csatlakoznak később Ádámékhoz.

főszuflák 2011.10.01. 22:24:35

Ha jól értem a Miklós arra adott engedélyt, hogy a Kispest 1-ben megadott 4 ember közűl valaki mégis játszhasson lennt! Ha igen akkor valakit meg kellett volna adni helyette fennt, aki innentől csak az 1/c-ben játszhat.
Engem nem zavar persze, csak szeretnék tisztán látni, hogy a mi csapatainknál, hogyan csináljam a megadásokat.

főszuflák 2011.10.01. 22:26:54

Az a kérdés végűl is, hogy ki lett nevezve 4.-nek az 1/c-ben, erre nem kaptunk választ.

foma77 2011.10.01. 22:48:21

nem jól érted, Kispest 1.-be alapból nem volt nevezve a Gábor :-), de most már fent ragadt, így ezt jelezni is fogom a Budapesti szövetségben

foma77 2011.10.01. 22:50:22

Gábor alapból a Kispest III. csapatába lett nevezve, erre nem kell engedély.

főszuflák 2011.10.01. 23:06:09

@foma77: Szia Tamás!
Jó de ki lett nevezve a Kispest 1-be illetve a 2-be, mert most csak 5 embert látok a 8-ból, a többi mind játszott lennt? Egyébként Nekem is gondom van mindig a megadásnál, persze szeptemberben a teremmel is volt.

főszuflák 2011.10.01. 23:07:20

A gond nem az, hogy nem jól adom meg a neveket, hanem hogy kit adjak meg.

Dzsala elnök 2011.10.03. 08:44:00

Nem minősítem Miklós mire adott engedélyt és mire nem. Nekünk a bírói vizsgán (és ez a versenybíróságra is vonatkozik) ez volt az első mondat: egy bíró nem mérlegelheti a szabályokat, neki betartatnia kell! A többi kitalálható!

A főszuflák kérdésre nem kaptunk választ egyébként.

Lehet egyébként máshogy is fogalmazni: a magánügyeknek nem tudom mi köze más csapatok szivatásához, immáron nem első éve (ahogy be is vallottátok). Ebben az a szép, hogy ha fordítva történne ez nem lennétek ennyire megértőek :)

foma77 2011.10.03. 09:19:42

Zolikám, lehet egyetérteni vagy sem, neked a legkönnyebb az lenne, ha felemelnéd e telefont és beszélnél Miklóssal, lehet többet tudnál, elég szomorú, hogy nem érted a lényeget ezt jobban elmagyarázni nem tudom, ha neked ez jött le azt sajnálom, részemről ezt a témát lezártam.

Szívesen maradok veletek a továbbiakban más témakörökben.

Üdv. Tomi

Dzsala elnök 2011.10.03. 09:27:11

@foma77: a lényeget te nem érted, más kárára (mondom MÁS KÁRÁRA, tudom ezt a legkönnyebb megemészteni, a saját nehezebb lenne) engedékenykedtek, mesélgettek, ideologizáltok!

foma77 2011.10.03. 09:49:04

Akkor, semmilyen körülmények között nem tartozunk neked semmi féle magyarázattal, nem vagy te az égadta világon senki. Mi még is megírtuk, és mindez nem jut el hozzád nem tudom minősíteni, nincs mit, egyszerűen vannak dolgok amik túl nőnek embereken, ez ellen kellene valamit tenned.

Az oldaladat nem más szakosztály lejáratására kellene használnod, hanem arra amire létrehoztad.

morocz_tamas 2011.10.03. 09:59:03

Szerintem is kár azon vitatkozni, hogy kerületbe ki lett nevezve. Minden tiszta és világos.

"Budapestbe" ki lett nevezve? Ez a kérdés.

Szerintem ezt a 2*4 nevet leírni is pont olyan könnyű, mint Miklóst megkérdezni,hogy mit is engedélyezett a kerületben.

Én például megteszem és mérem az idejét:
Bartha,Kollát,Mórocz,Pölöskei.

Egy percen belül volt.
8 nevet leírni, akkor kb 2 perc.

morocz_tamas 2011.10.03. 10:03:44

Igazad van, Tamás, nem tartoztok magyarázattal felénk.
Már bánom, hogy feszegettem a témát.

Dzsala elnök 2011.10.03. 14:23:36

@foma77: kedves foma77 a hangnem és a hozzáállás is gyalázatos!!!

igenis tartoztok magyarázattal az összes pintpongozónak a csoportnak

és egy aprócska kellemetlen megjegyzés, a versenykiírásban nézd meg a versenybíró nevét! utána jelezd felém, pl. nekem van-e közöm hozzá!!

Dzsala elnök 2011.10.03. 14:26:48

@foma77: kedves foma77!

Senkit sem járatunk le, csak tényeket közlünk. Ha a tények valakire nézve nem vetnek jó fényt, arról nem mi tehetünk! :)

foma77 2011.10.03. 15:13:24

ez nem áll fent, tényeket valóság alapon kell közölni, ti pedig messze vagytok, a stilus esetenként nálatok is kifogásolható :-)

Dzsala elnök 2011.10.03. 20:20:36

Bartha Zoltán Horváth Tamás -4 -8 5 6 8 3-2 2006 május 19. XI. Mohai út 56. Kispest SE K1 győz.

foma77 2011.10.03. 21:09:24

Hu, sajna nem emlékszem biztos jó meccs volt :-)

Na látod, ezért kell a gála meccs, feleleveníteni a régi nagy meccseket. De azért másban nem nem vonnék téves következtetéseket.

főszuflák 2011.10.03. 23:04:42

Szerintem nem kellene vádaskodni. Kellene végre egy hivatalos nyilatkozat a kerületi szövetségtől, hogy ki lett megadva a Kispest 1 ill. 2. csapatában.
Ha bármi meg is lett engedve, akkor is végűl kell egy új megadást csinálni. Miután biztosan lesz olyan megadva, aki már lennt játszott vagy jogosulatlan játék miatt 0-16 vagy miután minden tisztázva lett a kérdéses meccsek újrajátszása már a megadott személyek nélkűl. Az eddigi eredmények nem maradhatnak szerintem, mert nem igazságos. Ezzel az erővel különböző problémákra hivatkozva Tőlünk is játszhatna bárki lennt( sajnos van nálunk is bőven gond)vagy bármely más csapatnál.

morocz_tamas 2011.10.04. 07:50:52

Szerintem már "mindkét fél" átgondolta a véleményét, és nem várható változás e tekintetben.

Szerintem most már meg kellene várni, hogy kiderüljön hivatalosan, hogy mik a tények, illetve ki milyen engedélyt kért és ki mit engedett meg és megengedhette-e azt a szabályok megsértésével, vagy anélkül.

Addig pedig itt szüneteltetni kellene a beírásokat, mert érdemben már nem befolyásolja a témát (és a másik felet,és értem ezt a 'mi' oldalunkra is) és csak "személyeskedés" lesz belőle.

Dzsala elnök 2011.10.04. 08:31:19

@foma77: én tényeket írtam, a BpASz-től kértem be az adatokat!

nem kell hogy óvjon valaki, nekem hivatalból is figyelnem kell és jeleznem ha valami van!

de egyébként bárki lát szabálytalanságot, nyugodtan jelezheti

ez pedig már réges-régen nem vád, hanem tény: vagy nem 4 rendszeresen játszó lett kiemelve vagy olyan lett kiemelve aki játszott lent is

a budapesti szövetség információi alapján az utóbbi

foma77 2011.10.04. 08:52:05

úgy látom nehezen viselik egyesek a kritikát a tegnapi bejegyzésem eltünt... érdekes

Dzsala elnök 2011.10.04. 09:05:20

@foma77: van némi üldözési mániád :)

sajnos sok a gond a bloggal, cikkeket nem tudok kitenni, nem menti el, bejegyzések eltűnnek, duplán jelennek meg, ennyi

ezért teszem ki néha mások cikkeit (pl. Gabreliusét), mert egyszeráen nekik nem sikerül elmenteniük (nekem sem mindig)

foma77 2011.10.04. 09:14:38

értem, így világos , csak furcsa volt :-)

Dzsala elnök 2011.10.04. 09:21:13

@foma77: tudnék moderálni, de elvből nem teszem!!!

még ha nagyon vallási vagy népcsoportra történő bármely utalás vagy erős személyeskedés, trágárság lenne, akkor sem szívesen, az úgyis a megszólalót jellemezné

foma77 2011.10.04. 09:37:40

ez így helyes, elfogadtam, igaz csak néhány napja regeltem, én még nem tapasztaltam, hogy bármi írásom eltünne, nem tudtam blog gondokról

de köszönöm a válaszod, részemről ok

captain laci 2011.10.04. 10:25:44

Sziasztok! Nem akartam már hozzászólni, mivel leirtam minden tényt ami érdekes a témában és ahelyett, hogy leszálltak volna róla akik gerjesztik, még érdekesebb hozzászólásokat produkáltak. Az már azonban szót érdemel, hogy a tények ismerete nélkül egy biró meggyanúsit minket a szabályok megszegésével. Hangsúlyozom biró mert ő is hangsúlyozta, sőt neki hivatalból kell feltárni a szabálytalanságokat neki még óvásra sincs szüksége. Elmondom hogy van ez: Az egész bejegyzés etikátlan volt a szerzőtől,mert minden egyeztetve volt a Miklóssal előre aki csapat tagotok is egyébként. A fenyegetések és gyanúsitgatások alaptalanok és sportszerütlenek ezek után semmilyen információt nem adok ki csak amit irásban (levélben aláirva) kér az illetékes, szégyelhetnétek magatokat, hogy ide kellett jutnom.
Akinek nem inge ne vegye magára.
Csao (ezt a blogot töröltem a listámról)

Dzsala elnök 2011.10.04. 10:42:21

@captain laci: Laci, jobb lett volna ha nem szólsz hozzá, saját magadat minősítetted (akárcsak tavaly), szándékosan nem teszem meg én

Érdemesebb Horváth Tamásra bíznod a dolgokat...

Dzsala elnök 2011.10.04. 10:55:40

Még egy hozzászólást nem bírok ki sajnos. A tavalyira visszatérnék:

amikor kiderült, hogy Barna (Veress) eggyel többször játszott fent (nem szándékos csalásból, ez fel sem merült, amúgy sem minősítettük, hanem mert rosszul tudták a szabályokat, azt hitték minden csapatban szerepelhet ötször fent valaki), és ezt megírtuk, akkor jöttek az ehhez hasonló írások Oláh Lacitól

más is szaladt bele már hasonló hibába (volt hogy egyszerűen csak elszámolták), az ő válaszuk akkor azonban ez volt:

- Bocs, valóban el*tuk, elszámoltuk, ez van, vállaljuk a következményeket.

Na tavaly én ezt hiányoltam...kedves Laci. Lehet lehurrogni a blogot, de ezzel nem rosszul jártatok volna, hanem kimondottan pozitív szereplőként is kijöhettetek volna egy véletlen hibát követően. Nem ezt választottad, Te döntésed volt. Ennyi!

foma77 2011.10.04. 11:35:00

Hölgyek és Urak!

Azt gondolom mindenkinek elege lehet a személyeskedésből és az ide oda pattogó labdából:-)

Mindezek miatt írtam egy mailt Zolinak és kértem cseréljünk teló számot, nem telt el egy perc sem és jött a válasz. :-)

Fel is hívtam és beszéltünk egymással, mint a régi jó ismerősök (jelzem azok is vagyunk), egyeztettünk és átbeszéltük a dolgokat, megadtam neki amit kért és nyilván beszélünk tovább is.

Jelzem, úriember módján történt és egy igen jó érzésű kommunikáció volt.

Innentől remélem hasonló esettel nem találkozunk. Zoli köszönöm gyors reakciódat és egyenes beszéded.

Üdv. Tamás

Dzsala elnök 2011.10.04. 11:50:13

@foma77: ez így igaz, beszélgettünk egy jót! Sajnos az írásos helyeken (legyen az interneten blog vagy nyomtatott sajtó) könnyen elszabadulnak az indulatok, mivel gesztusokat, érzelmeket nem lát az ember.

Tamással teljesen korrektül beszélgettünk, elmondtam én milyen céllal írtam (természetesen nem a Kispest vagy azon belüli személyek lejáratásáért) és ő is elmesélte a történetet, amit nagy részben tudtam is.

Megadta nekem az eredetileg leadott 4-4 kiemeltet, ami nem egyezik a budapesti szövetség által megadottal (ezt mondtam is Tamásnak) ezért onnan megerősítést kértem írásban. Illetve jeleztem Tamásnak, hogy a kiemelteknek rendszeresen játszaniuk kell, egyelőre ennek sem felel meg. Tamás azt mondta jelezték a budapesti Szövetség felé, hogy módosították a kiemelést (ez komoly előrelépés), amit viszont szívesen közzéteszek:

Kispest I.: Buck, Fenyőssy, Juhász, Neuhold
Kispest SE II.: Bordás, Bors B., Tánczos, Urbán (remélem ezt jól értettem)

Azt is jeleztem Tamásnak - elhiszem, hogy nem tudták ezt, és szerintem nem sokan ismerik ezt -, hogy átigazoláskor, ha érinti a kiemelést, azonnal meg kell tenni a módosítást.

Fenyvessy levitele így egészen biztosan szabályos (erre van mód, ha még nem játszott ötöt és a helyére kerül valaki).

A többiről majd Miklóssal való egyeztetést követően, a budapesti szövetségtől lekért adatok megerősítése után tudok érdemlegeset írni.

Köszönöm Tamásnak a pozitív hozzáállást!
süti beállítások módosítása