A Budapesti Asztalitenisz Szövetségtől azt a tájékoztatást kaptam, hogy a Kispest SE I. négy kiemelt játékosa (ami nevezés óta egyébként nem változott) : Buck György, Fenyősy Rudolf, Juhász László és Neuhold Gábor.

No comment...

A Kispest SE II. 4 kiemeltjét a kerületi szövetség tudja megadni, rajta kell lennie a Kispest SE III. nevezési lapján...

Szerző: Dzsala elnök  2011.10.03. 09:24 11 komment

Címkék: kispest ker1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr1003273689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foma77 2011.10.03. 09:38:13

mellé lőttél, hívd őket még egyszer :-)

wellcamino 2011.10.03. 09:53:42

Talán meg kellene már tanulnunk, hogy nem csak saját magunkra gondolunk, hanem a másikra (másokra) is és akkor előbbréb tartanánk egyénileg és együttesen is... és nemcsak a ping-pong asztal környékén

morocz_tamas 2011.10.03. 12:57:00

@foma77: Miért, akkor mit fognak válaszolni??

morocz_tamas 2011.10.03. 15:23:41

@foma77: @foma77: Számomra most váltál hiteltelenné.

Ha tudod, hogy ki a negyedik, akkor miért nem árulod el?
Ha pedig nem tudod, akkor hogyan jössz ahhoz, hogy megkérdőjelezd azt, amit Zoli állít?

Nem kell lejáratnunk titeket. Persze nem is ez volt a célunk, hiába hajtogatod. Megteszitek ezt magatok. Csupán pár nevet szerettünk volna tudni.

Megjegyzem én a tévedésemet elismertem, amikor láttam, hogy szabályoknak megfelelően játszottál kerületben, és még a sérülésedet is hajlandó vagyok elfogadni, mint a kerületben való indulásod okát.

Bánom, hogy belekezdtem a témába. Ugyanúgy kellett volna kezelnem Téged, mint Veress Csabát.

foma77 2011.10.03. 15:31:40

hiteltelenné????? Ez vicc, közöttünk az a külömbség, hogy nem vádaskodom és dobálozók, amit leírtam mind fedi a valóságot, ezen gondolkozz el

morocz_tamas 2011.10.04. 22:27:59

"Először is, van a budapesti csb versenykiírás, annak is az 5-ös pontja: egy héten csak egy bajnokin lehet részt venni.
"
Hm...ezt a szabályt nem is szoktuk /szokták figyelni szerintem...
de lehet hogy tévedek...

Az is lehet hogy ez csak a "budapesti" csb-kre vonatkozik...a kerületiek nem számítanak bele.

Dzsala elnök 2011.10.04. 22:40:53

@morocz_tamas: a regionális versenykiírásban lehet felülírni szabályokat(!!!)

a kerületi versenykiírásban benne van, hogy lehet kétszer!

amiről nincs külön szabályozás, ott illetékes a felntebbi versenyszabályzat

morocz_tamas 2011.10.04. 23:08:12

@Dzsala elnök: Nah, akkor gyakorlatilag kitaláltam, hogy szabad 2x játszani( 1x bp-ben és 1x ker-ben egy héten). :-)
Pedig nem is olvasgatok szabályzatot.

morocz_tamas 2011.10.04. 23:12:41

illetve ezek szerint kerületben is lehet 2x/hét
süti beállítások módosítása