SZÜV ASE I. - Állami Nyomda SK III. 7:9

Sajnos nem sikerült a bravúr, hogy a legjobb felállásában pontot szerezzünk a nyomda ellen, pedig nem sok hiányzott hozzá.

Viki (5): Jászayt legyőzte, Nagy Feritől döntő szett 14:12-re kapott ki (!!!). A döntő meccsen is 2-0-ja volt Benyhe ellen, sajnos az ellenfél nagyon összekapta magát ezután, de így is kitűnő teljesítmény, bravó!

Andris (5): Nagy ellen nem volt sansz, a többi meccset több-kevesebb nyüglődéssel hoztam.

Tomi (5): Benyhe ellen nagyon megszenvedett, de végül hozta a hármat, jól játszott.

Zoli (0): Zoli kérésére 0-ást adtam, én 1-est adtam volna magamtól, 1 szett nagyon kevés volt tőle, sajnos azt kell mondjam, hogy Zolin úszott el a pontszerzés :(

Az ellenfélről: azt hittem mi vagyunk az egyetlen csapat, amelyikben nincs se szemcse se anti, de tévedtem: az Állami Nyomda is ilyen! Többé-kevésbé normális játékstílus is, nem volt veszekedés, indulat sem, pedig szoros meccs volt.

Szerző: groschan  2011.10.25. 22:39 3 komment

Címkék: állami nyomda szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr753330133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiwi5 2011.10.26. 08:47:56

Az 5 több mint erős, legfeljebb az igyekezetért érdemlem meg. Nagyon sajnálom az utolsó meccset, sokkal bátrabban kellett volna játszanom, akkor győzhettem volna. :-( Mindenesetre nagyon jól éreztem magam, és köszönöm a megtiszteltetést, hogy az első csapatban játszhattam.

groschan 2011.10.26. 09:31:25

Ez egy erős csapat volt, és te hoztál 1 meccset, és a többi is szoros volt.
süti beállítások módosítása