Pénzügyőr SE VIII. - SZÜV ASE I. 7 : 9

Nagyon gyögve nyelősen ment ez a meccs, valami fura lehetett az asztalokkal, vagy csak bal kézzel keltem, de egyszerűen nem találtam a játékomat, de a többiek is szenvedtek. Két 3-2 11:9-re megnyert meccsel alakult ki ez a végeredmény, szóval volt bőven izgalom, a rossz játék ellenére némi szerencsével begyűjtöttük a két pontot. Remélem összeszedjük magunkat a továbbiakban.

Tomi (4): Nem nyújtotta a szerdai remek teljesítményt, Kardostól ő is kikapott, a többi meccsén is küzdenie kellett.

Andris (3): Sima vereség már megint az első meccsen, utána is kifejezetten rossz játék, Balogh ellen csak rengeteg neccessel nyertem, nem tudom mi van velem :(

Miklós (4): Miklós volt talán a legjobb magához képest, egyedül ő verte meg Kardost, talán végre belelendül a játékba.

Zoli (3): Abkarovits ellen kínszenvedve nyert csak (saját bevallása szerint is csak szervákkal), viszont Brunnert nagyon megszorította, ezért hármas.

Az ellenfélről: sportszerűséggel itt sem volt baj, néha az izgalmakban volt egy-egy hisztis megnyilvánulás (legtöbbje tőlem és Baloghtól :) ), de ennyi. Az asztalokkal viszont volt valami furcsa, úgy éreztem (és a többiek is), hogy akármit csinálok, a labda mindig egyenesen megy, ezért rengeteg hosszút és hálót, valamit neccest ütöttem.

Szerző: groschan  2011.11.20. 10:52 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr463397645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsala elnök 2011.11.20. 11:53:41

szerintem egyszerűen lassú volt, talán Tomi látta meg jól, hogy a kora miatt (81-es asztalok voltak, vagyis 30 évesek)

kíváncsian várom a játékosok véleményét a Pénzügyőr asztalokkal kapcsolatban

érdekes volt, fals volt benne, de lassú volt nagyon

morocz_tamas 2011.11.20. 14:22:31

"a többi meccsén is küzdenie kellett"...
szerdán nem volt baj, hogy nagyot küzdöttem ?? :-D

morocz_tamas 2011.11.20. 14:35:37

Én csak néha tapasztaltam, hogy 'egyenesen' megy a pörgetésnek szánt ütésem - de akkor én is meglepődtem mennyire egyenesen megy a hálóba...
Nekem inkább a Tenergys borításokkal volt gondom első sorban, szerencsére Balogh nem variált velük annyit, mint Kardos.
süti beállítások módosítása