Kőbánya SC IV. - SZÜV ASE 4 : 12

Nagyon igyekeztünk ezen a meccsen, ami talán az egyetlen volt, amin elvárás volt a győzelem. Az akarásnak nem lett nyögés a vége, pár meccset elvesztettünk, de a szorosakat mind megnyertük, és végül is nem kellett izgulni a végén sem, jól ment a játék a csapatnak.

Andris (5): Az elején még féltettem a lábamat, de aztán már belejöttem, stílusban nagyon kedvező volt nekem az ellenfél.

Tomi (5): Négy győzelem itt is, érdekes módon a papíron leggyengébbel szenvedett meg legjobban.

Miklós (5): Keatingtől simán kikapott, de a többieket magabiztosan verte, ezt várja tőle a közvélemény.

Zoli (2): Ma nem ment Zolinak, de egyet így is hozott.

A körülményekről: a fény egy kicsit mintha néha vibrálna, de egyébként sem az asztalokkal, sem a teremmel nem volt különösebb gond. Az ellenféllel sem különösebben, viszont két furcsa szokásra figyeltem fel itt:

1. Többször megfigyeltem, hogy itt nem szokás figyelni, hogy megy-e a labdamenet, mikor átvonulnak a termen.

2. A szomszéd asztaloknál edző játékosok alig-alig szóltak, ha a labda odagurult hozzánk, pedig még szóltam is nekik, hogy szóljanak, de hiába.

Szerző: groschan  2011.12.02. 08:16 1 komment

Címkék: kőbánya szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr943430945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsala elnök 2011.12.02. 10:39:23

Ők kerületben is csak 6.-ok voltak (ha nem is ilyen felállásban) és nem a XI. kerületben. Ott nyilván nem szokás ezeket betartani, sajnos.
süti beállítások módosítása