Andrisra és a tartalékokra sem számíthattunk, így mentünk hárman a rémes Gammába. Tomi remek formában volt, csak a még jobb formában lévő Sélleytől kapott ki. Miklós a formán kívüli Mihályit verte, Magyar legyőzéséhez is csak egy hajszál kellett volna. Én csak Mihályit vertem, mivel az 5 perc pihenőidőt követően sem érkezett vissza, a bíró leléptette.

Simán nyert az ABK, ahol Sélley és Mucsina is igen remek formában volt!

Tomi 4 - jó formában volt, igazából Sélley nem engedte csak a jobb osztályzatot
Miklós 3 - verte a formán kívüli Mihályit, Magyart viszont nem sikerült
Zoli 1 - nem tudtam formába lendülni, 10 meccset ültem, mire jó meccs lett volna Mucsinával, addigra vége is lett (pedig 6 meccslabdát is hárítottam, de a 7.-et nem) 

Szerző: Dzsala elnök  2012.02.06. 09:54 2 komment

Címkék: szüv2 bp2 abk3

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr354071358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

groschan 2012.02.06. 10:50:53

Valahogy nem lep meg, hogy pont Mihályival történik ilyesmi :)

morocz_tamas 2012.02.06. 13:20:11

Azért az tény, hogy ennyi macit még nem ütöttem egy este, mint pénteken.
Volt legalább 2 olyan "hálósóm", hogy én magam sem hittem, hogy átmegy. Az egyik Mihályi ellen, szett labdánál (10-9): kb. váll magasságból jól megküldtem a labdát - a hálóba - erre a labda, amelynek a teteje kb 2 centire volt a háló szintje alatt (a háló tetején lévő csíkot sem érte el), kedélyesen felszökkent, átbukfencezett a túl oldalra, de úgy, hogy ott kb 10 centit haladva előre nagyjából már 3-at pattant... Mihályi sporttárs ott kikészült teljesen - neki egy kis necces is elég, nem hogy 7/szett + 1 ilyen.
Séllei olyan labda biztosan játszott, hogy hogy a 3. szettben 7:7-nél hibázta talán az első (és utolsó) nyesését. Egyébként meg olyan erősen nyeste minden labdáját, hogy gyakran a háló aljába pörgettem,
aztán meg a nagy igyekezetemben kb 3x egymás után elütöttem a labda fölött, amikor pörgetni akartam...
pedig nem voltam rossz formában.
süti beállítások módosítása