SZÜV SE I. - Szufla IV. 13 : 3

Asszem már kifogytam a Szuflás szóviccekből, úgyhogy most ez lett a cím. A múlt heti pofon jót tett a csapatnak, most mindenki odatette magát, meg is lett az eredménye. Most a beírás is jobban sikerült (8-0 is volt az állás).

Andris (5): A védők ellen jobban ment, Diamanttal és Kováccsal viszont küzködtem rendesen a végén, de azért meglett a négy.

Zoli (5): Remek teljesítmény, még a stílusban nagyon nem fekvő Kovács ellen is volt labdája a 2-2-köz!

Miklós (4): Mert kikapott Királytól, akit verni szokott. A többi meccsen egyébként jól játszott.

Tomi (4): Megverte a mumust (Király), viszont kikapott Bányaitól döntő szettben, kár érte. (groschan)

Örülök, hogy a csapat felállt a padlóról. Nagyon magunk alatt voltunk!

%-ok alapján ez jött ki: Zoli 5*, Andris 5, Tomi 5, Miklós 4

Szerző: groschan  2011.03.30. 09:44 4 komment

Címkék: szufla szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr962784294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morocz_tamas 2011.03.30. 12:51:45

Nah, ezen nagyon meglepődtem, hogy százalékok alapján nekem 5. :-)
Százalék alapján nekem vernem kellett volna Bányait. Időnként egy elvesztett szettért is csak 3-as jár.
De gondolom a "csapat padlóról felállási bónuszt" hozzászámoltad. :-)

Dzsala elnök 2011.03.30. 12:57:53

@morocz_tamas: +7-nek kellett lennie % alapján a szettarányodnak, +6 lett, azért nem jár levonás :)

Gabrelius 2011.03.30. 14:16:09

grat! Tessék visszaelőzni az első helyre! :)

Diadalmas Szufla3 · http://szufla.fw.hu 2011.03.30. 14:25:06

A második helyezett csapat ellen jobb eredményre számítottam!
süti beállítások módosítása