Timo Boll révén egyetlen nyamvadt bronzérem jutott európának. A legjobb európai játékos egy kínain átjutott még, de a bombaformában lévő Zhang Yike, a későbbi világbajnok leütötte az asztalról. A kínaiaknál megjött a fiatal generáció, Ma Long éppenhogy lemaradt a döntőről (némi balszerencsével), de a címvédő Wang Hao a döntőben rengeteg macija ellenére is kikapott a hihetetlenül nagyon játszó ifjú Zhang-gal szemben.

Íme egy bemutató a világbajnoktól:

https://www.youtube.com/watch?v=sswoYE028fk

6:00-tól amit művelnek, az durva!

Szerző: groschan  2011.05.20. 10:50 18 komment

Címkék: vb

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr22918837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsala elnök 2011.05.20. 13:40:00

Nem azért mert elverte a Bollt, de ez a kínai valami ritka unszimpatikus...

groschan 2011.05.20. 14:02:36

Miért, melyik nem? :) Pedig vicces füle van.

Dzsala elnök 2011.05.20. 14:05:11

@groschan: Zhang Yike, nekem két nagy kedvencem van és azok is maradnak, nagyon szimpatikus volt mindkettő:

Jan-Owe Waldner
Ma Lin

ők a legnagyobbak!

groschan 2011.05.20. 14:24:19

Régen nem Szamszonov párti voltál? És hogy-hogy Ma Lin? Zseniális, nem kétséges, de nem túl látványos a játéka...

groschan 2011.05.20. 14:25:18

Én Schlager-fan vagyok! És 2003 előtt is az voltam (mielőtt valaki megvádol vele :) )

Dzsala elnök 2011.05.20. 14:25:50

@groschan: emberileg nagyon szimpatikusak

Szamszonov sem rossz, bírom, de messze van a két legnagyobbtól :)

Dzsala elnök 2011.05.20. 14:26:43

@groschan: fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj

Az antipingpong diadala, ha van ronda mozdulat, akkor azokat róla mintázták :)

Bocsi, rögtön lefikáztam a kedvenced, nagy bunyevác vagyok :)

groschan 2011.05.20. 14:30:57

@Dzsala elnök: Úgy érted emberileg van távól a két legnagyobbtól? :)

groschan 2011.05.20. 14:31:59

@Dzsala elnök: Hát ez a csúcs benne, olyan mint a Miklós :) Technika nulla, de hihetetlen ésszel játszik :)

morocz_tamas 2011.05.20. 14:39:54

Meg kell védjem Miklóst: Szuchányi Judit ellen már egész ügyeseket ütött a jó (kellemtelen) helyre rakáson túl. Sőt, januárban volt egy bemelegítés, ahol zsinórban _nyeste_ vissza a pörgetett labdáimat az asztaltól eltávolodva a labdafogó paravántól :-)
Szóval a "nulla" túlzás. ;-)

groschan 2011.05.20. 14:43:17

@morocz_tamas: Jogos, Schlager kevésbé ügyes, mint Miklós :) Én csak a Milos szavait igyekeztem visszaadni, bizonyára nem hitelesen.

morocz_tamas 2011.05.20. 14:45:40

@groschan: Gondolom Milos a megidézett véleménye idején még nem látta Miklós mostani játékát.

Dzsala elnök 2011.05.20. 14:51:53

@groschan: pont ezt akartam írni, de gondoltam elég ha Téged megbántlak, meg Schlagert, nem kéne nekem még Miklóst is. De szerintem telitalálat a hasonlat.

Jagerman 2011.05.20. 18:05:49

Nekem mindig Waldner marad a legnagyobb, hihetetlen jó játékos volt!

Egyébként ez a Zhang Jike - Boll meccs eszméletlen volt. Ennyire offenzíven játszani, mindkét fél részéről. Hihetetlen labdamenetek voltak és iszonyú gyorsaság, pontosság. A kontrapörik félelmetesek.

Meggyőződésem, hogy Boll ezzel a játékával azon a napon Zhang Jiken kívül bárki mást legyőzött volna, beleértve a többi kínait is. Hihetetlen nagy meccs. Ezért érdemes játszani és néha nézni is a pingpongot.

Kellemes hétvégét mindenkinek!

Gabrelius 2011.05.23. 09:07:57

Megnézve az elődöntőket és a döntőt, szerintem a Boll-Zhang lehetett volna döntő is, bár Boll nagyon sokat rontott rápörgetésnél, nyerő ütés bevitelnél...illetve az egyetlen pozitívum, hogy a kínai srác is európai ütőfogással nyert szépen kihasználva a kínai fogás hátrányát, a címvédőt iszonyatos lábmunkára kényszerítve kifingatta... volt egy pár labdamenet a meccseken, ami tényleg csodaszámba ment, még jó hogy vissza lehetett játszani! :)

groschan 2011.05.24. 16:54:49

Zhang Yike-hez még annyit, hogy én nem látom a labdát a szervájánál (lehet, az asztal mellől látszik). De ez mai napig bosszant, hogy míg van olyan játékos, aki a szabály szelleméhez igazodik (Szamszonov pl.), addig sokan csak a betűjéhez. Mondjuk ez a szabályalkotók vagy a bírók hibája.

Ennek olyan vicces következményei vannak, hogy míg szerencsétlen Patrick Baumtól elveszik a szervát, mert a feje egy pillanatra betakarja (ami amúgy jogos, de azért viccess), addig pl. Shibaev folyton takarja a szervát, mégis sokszor engedik.

Dzsala elnök 2011.05.24. 21:44:19

@groschan: már amikor én bíró voltam akkor is válság volt e szempontból, méghozzá nem csak magyar, hanem nemzetközi viszonylatban is

emiatt találtak ki új szabályokat (bár a régi is jó volt)

de hát mindegy mi a szabály, ha nem tartatják be

nekem volt olyan nb2-es meccsem, ahol 5-5-ig minden szervát elvetttem, igencsak meg voltak lepődve, hogy olyan bíró jött, aki nem csak számolni érkezett. Elfogadták, tudták, hogy szabálytalan, de látszott, hogy nem szokták meg!

Ma már nincs bíró nb2-ben!!! Mert elfogytak! Sajnos a probléma nemzetközi szinten is áll.
süti beállítások módosítása