Sima győzelem, a lényeg, de szerintem elég gyengén játszottunk, mert inkább a mellettünk menő 1A-s meccset néztük…..

Jobban odafigyelve szerintem meg lett volna a 16-0… igaz Maros elég jól ütött tenyeresből, Gábort kiütötte, Peti meg sokat
hibázott és megint sikerült 2-0-ról kikapnia.. L Az ellenfél csak hárman jött el, mert a csapatfőnökük eltörte a kezét L sajnos.
  
Látom mostanában osztályoztok, én elég szigorú vagyok, így az én osztályzataim :
 
Kánya I. G.                          5-ös, simán hozta a négyet, bár vesztett ő is szettet.
Kánya II. G.                         4-es, vesztettem szettet, mert jobban figyeltem a szemben velem menő 1A-s meccset (sajnos nem volt takarás), komolytalanságom miatt nem lehet 5-ös.
Homonnai G.                     4-es, bár most volt a bemutatkozó meccse, szerintem simán verhető ellenféltől kapott ki, igaz, nagyon nem feküdt neki L
Kiss P.                                   3-as, Petinek azért adok ilyen rossz osztályzatot, mert sokkal többet várok tőle, kis rutin hiány ismét bejött, sokkal jobban kellene koncentrálnia és

                                                döntő szituációkban újat mutatni az ellenfélnek, tudom, hogy tudna! (Gábor)

Simon a csk tudtommal, csak azt nem értem, hogy játszott a múlt héten törött kézzel??? (Zoli) 

 

Az én osztályzataim: 4 partisok 5-ös, 3 partisok 3-as. (Zoli)

Szerző: Dzsala elnök  2010.10.14. 09:09 1 komment

Címkék: szüv2 ker2 ppbt

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr332370589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

groschan 2010.10.15. 09:30:00

Csak így tovább! Ha így játszotok tovább a dobogó meglesz!
süti beállítások módosítása