Sziasztok!

Amennyiben tudtok barátságos meccsekről, sőt, szívesen beszámolnátok róla, sok szeretettel várom és rögtön teszem ki (vagy teszitek ki Ti).

Amiről tudok, kedden SZÜV SE - PPKO SC, csütörtökön SZÜV SE - Szufla III.

zoli

No itt az utolsó barátságtalan összecsapás, az utolsó percekben elhangzó kívánság szerint erősítenek a Szuflákok csütörtökre:

 

 

Szerző: Dzsala elnök  2011.01.03. 13:44 7 komment

Címkék: szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr312557007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h12n12 2011.01.03. 14:17:49

Látom könnyed kis meccsekkel készültök a bajnokságra... :)
Hajrá!

bogenschutze 2011.01.03. 15:44:15

Azért ez költői túlzás. A Szuflánál egy nagy zakót kapnak, bármennyire is erőlködnek szegények..

bogenschutze 2011.01.03. 16:20:55

Ehhez még...
Olvastam honlapunkon, hogy szeretnétek tudni milyen eséllyel indulhattok jövőre a bajnokságban. Egy tippet ha adjak én is. Azzal együtt, hogy idén nem fértem be a budapesti bajnokságba. Szerintem úgy kb. az alsó 2/3 körüli zárás megcélzása reális cél lehet.. Kiesni nem fogtok az 100%, de 50% nál eredményesebbek se lesztek szerintem.
Üdv Tóth Dezső

főszuflák 2011.01.03. 21:25:55

Dezső! Azt csak poénnak szántam, persze elmodhatom majd a véleményemet függetlenűl az eredménytől. Edzésen nem szoktam túl jól szerepelni, nekem csak a tétmeccsek fontosak. Ettől még látni mit tud az ellenfél, persze lehet, hogy neki sem fontos az edzőmeccs.

bogenschutze 2011.01.04. 12:45:59

Áhh komolyan vettem.
De nem is fogtok semmit elérni. Szerintem fel se kerültök, mert a második fordulóban laposra verünk :D

Diadalmas Szufla3 · http://szufla.fw.hu 2011.01.04. 22:22:17

@bogenschutze: Kit akarsz te Nyilazó a második fordulóban leverni??!!
süti beállítások módosítása