Sajnos az idegenbeli helyszín nem kedvezett, volt egy pár szoros mérkőzés, de többnyire elbuktuk, ráadásul a nagyfőnök sorban a második, összességében a harmadik vereségét elkerülve, sportszerűtlenül megzavarta ablaknyitogatással az ellenfelét és 0-2-ről nyert... :):):):)

 
teljesítmények:
Gergő 1     3-as - kettőt vártam, egy lett belőle, de szép volt, mert elsőnek cáfolta a 0-16-ot! :)
Gábor 1     3-as - én is kettőt vártam magamtól :) de a lényeg, hogy vertem a főnököt! :)
H.Gábor     0     2-es, azért nem egyes, mert erős ellenfél volt és még az ütőjét is kereste végig.
Fater       0     2-es, szintén az erős ellenfél miatt, bár majdnem megvolt az egy győzelem, de 3 meccslabdát bukva kikapott sajnos!
 
 
komolyra fordítva a szót, sokkal jobb ellenféllel szemben szenvedtünk vereséget, de jót játszottunk!
 
Tavasz nagyon melegnek ígérkezik nekünk, úgy hogy nagyon ott kell legyünk minden meccsen!

01.17-én kezdődik a menet! (Gábor)

 A vicc kedvéért kiszámoltam a százalékok alapján az osztályzatokat! Íme. Meccslapot rövid időn belül pótolom!

Andris 5 - 4 győz. - egy szettet vesztett Gergely ellen, jól játszott
Tomi 5 - 4 győz. - ő kis Gábor ellen is bukott egy szettet, a százalékok alapján belefért
Miklós 0 - 2 győz. - teljesen komolytalanul vette, kettőt nyert, azt is nehezen
Zoli 5* - 4 győz. - nekem itt reálisan 3 győzelem állt, Gergely legyőzése és hogy a többieket is vertem, szerintem komoly fegyvertény

Gergely 5 - 1 győz. - a százalékok alapján 1 győzelem állt neki, azt hozta is
HGábor 4 - 0 győz. - nem vártunk tőle győzelmet, de szetteket igen, mentségére szóljon, nem a saját ütőjével játszott
kisGábor 5* - 1 győz. - legyőzte Miklóst és komolyan ellenállt mindenki ellen, nagyon sokat javult, nem véletlen a jó százaléka
nagyGábor 5* - 0 győz. - ellenem is nyerhetett volna, Miklós ellen meccslabdája volt, nagyon jól játszott a 0 győzelme ellenére is! (Zoli)

 A végeredményhez képest nagyon jó és igen izgalmas meccsek voltak!

Zoli a meccs előtt 14:2 tippelt a javunkra!
Nekem a Zoli már régóta igen jó barátom / leendő Apuka / és nem szerettem volna, ha nem sikerül eltalálnia a meccs végeredményét! :-) Tegnap én voltam az áldozat, hogy a csapattársaim a négy-négy győzelmükkel kellemes érzésekkel várják a tavaszi rajtot! Szóval ne nagyon örüljetek a két győzelmeteknek, mert a következő egymás elleni meccsünkre már 16:0 fog tippelni! És akkor jajjjjj Nektek!
 
Addig is minden kedves SZÜV-ös csapattársamnak és családjának Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Sikerekben Gazdag Boldog Új Esztendőt kívánok!
 
Miklós

a nagy főnök / aki kicsit lazábbra vette a tegnapi játékot, hogy örömet szerezzen a kis csapatnak / (Miklós)

 

Szerző: Dzsala elnök  2010.12.22. 11:53 Szólj hozzá!

Címkék: barátságos szüv2 szüv1

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr1002532173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása