A Kispest bajnoki esélyeshez méltóan győzte le a Szufla csapatát...

 Pátzay SándorGutovszky ÁlmosOláh LászlóVeress Barna
Lőrincz Attila3 / 03 / 13 / 20 / 3
Tóth Krisztián3 / 12 / 31 / 31 / 3
Soós József3 / 10 / 32 / 30 / 3
Szente József3 / 11 / 32 / 31 / 3

Szerző: Dzsala elnök  2010.10.19. 15:54 25 komment

Címkék: kispest szufla ker2

A bejegyzés trackback címe:

https://szuvse.blog.hu/api/trackback/id/tr62383749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

necces 2010.10.19. 20:44:15

Azért az eléggé "érdekes",hogy Lőrinc és Oláh ide-oda játszik. Jó lenne, ha betartanánk a szabályokat,mindenkire vonatkozóan! Lásd BajuszP.és Kakuk Cs.fönt és lent játszása,vagy Kandikó ütőborítása.Nagyon helytelen, az elhunyt,általam tisztelt V.Ivánra hivatkozni,egy barkácsolt borítás kapcsán,ami engem nem zavar,de sokan megeszik ! Szabó János

ttfan 2010.10.20. 09:27:41

Úgy tudom hogy az van a szabályban, hogy 5ször lehet keresztbe játszani, csak utána ragad fent az ember. Akkor mi itt a probléma?
Az ütővel kapcsolatban meg az a véleményem, hogy akkor már be lehetne tartatni azt is, hogy ne lehessen ragasztani, hosszúnadrágban sportolni, vagy nem ittf asztalokon (vékony, furán pattan a labdam, stb..), csúszós parkettán játszani. Mert ez is benne van a szabálykönyvben. De aki ennyire véresen komolyan veszi, az menjen NB-be. Ez azért kerületi bajnokság, mert itt beleférnek az ilyenek.

Dzsala elnök 2010.10.20. 09:52:36

@ttfan:
Ez így nagyon nem helyes!

Akkor azt is mondhatná valaki, hogy az asztal közepéről indítja a szervát, mert ez kerületben belefér! Vagy kézzel dobja be :) Hol a határ?

Bíróként nekünk azt tanították, hogy nincs olyan a szabályban, hogy ez csak nb1-ben alkalmazzák (bizonyosakat kivéve - lásd később) ezt meg nem. A szabály azért szabály, mert a sportághoz hozzátartozik és be kell tartani. Aki pingpongozásra adja a fejét, igenis tisztelje az ellenfelet annyira, meg a sportágat, hogy a szabályokat megtanulja.

AZ ITTF borítás szabály. A terem méretét és asztalokat illetően hozhatnak (és hoznak is már NB-s alsóbb szinten is) kitételeket a szövetségek, hiszen egyszerűen nem tudnák a klubok finanszirozni ezeket. Ráadásul az asztalok típusa, a mezek reklám elhelyezése, stb. a különböző szövetségek támogatásának függvénye. De ez esetben a klubok ezért kapnak kaphatnak is támogatást.

Ami viszont nem az üzlet része: szabályos ütő, labda, adogatás, játékszabályok, nem fehér mez, törölközés, stb. minden osztályban azonosak, és ha valaki pingpongozni akar, akkor tartsa be őket.

Kiemelés: sajnos régebben szigorúbban vették, néhány alapelv:
- négy embert ki kell emelni, jelenleg is van 2 olyan csapat, aki oylat emelt ki feljebb, akikk nem is játszanak(!!!). Korábban ezeknél a budapesti szövi módosította önkényesen a kiemelést (előfordult pontelvétel is), a lejjebbi csapat legerősebbjét kiemelte!!! És nem kérdezett előtte... Kőkeményen kéne jelenleg is alkalmazni! És teljesen jogos!
- valamikor még az erősorrend is számított!!! ennek volt előnye és hátránya is...nem tudom jelenleg ez még érvényben lehet-e

ttfan 2010.10.20. 10:43:55

Igazad van, de akkor meg engedtessék meg nekem, hogy még kerületi osztályban is normális körülmények között játszhassak. Mert hány olyan terem van, ahol csúszkálni lehet, vagy ott van a fal az asztal mellett. Engem ez jobban zavar, mint a Kandikó ütője, de mégsem mehetek sehová panaszkodni hogy azért kaptam ki mert ......
De nem panaszkodom ha kikapok, hanem tudomásul veszem és kész. Egyébként meg csomó ember játszik kopott sriverrel ami már nem is piros (ez is szabálytalan ITTF szerint), vagy régi Feint Long-al ami szintén nem szabályos. Vagy régi bolti ütővel amin még ittf matrica sincs. Elvileg ezzel sem lehetne játszani. De ha kezébe adnál egy normális ütőt akkor el sem találná az asztalt. Akkor ez az ember ne játszhasson sehol, vagy mi legyen vele? Ezért mondtam én azt, hogy az ilyen ütő dolgok kerület-ben szerintem beleférnek.
A másik meg, ha a kerületi szabályban benne van hogy 5ször lehet más csapatban játszani, akkor miért háborognak ellene?

ttfan 2010.10.20. 10:52:33

@Dzsala elnök: Igazad van, de akkor mi legyen azokkal (szerintem a kerületi játékosok negyede) akik péládul:
- kopot, már nem is piros sriverrel játszanak
- Régi, betiltott Feint Long van az ütőjén
- Olyan borítással játszak, ami sosem volt ITTF engedélyes. Bolti régi ütő.
Ezeket az embereket nem engednéd játszani? Vagy mi legyen?

A másik, meg hogy ha a kerületi versenykiírásban az van hogy 5ször lehet máshol játszani, akkor miért probléma ez?

Dzsala elnök 2010.10.20. 10:53:12

@ttfan:
nem háborogni kell, hanem jelzni, hogy szabálytalan ütővel játszik...
Ennyi! Kerületben is volt rá rengeteg példa. Anno egy hölgy játszott "méteres" fűvel, 90% körül mozgott, a kerület(!) betiltotta a szoftját, visszaesett 34%-ra.

ttfan 2010.10.20. 10:53:21

Bocsi, 2xer ment el majdnem ugyanaz :)

Dzsala elnök 2010.10.20. 10:54:18

@Dzsala elnök:
az előző hsz-emhez annyi, természetesen betiltott ITTF-es ütő volt, egyébként ITTF vagy JTTF(?) kell hogy legyen rajta

ttfan 2010.10.20. 11:18:09

Nem szólok, mert nem zavar az ilyen ütő, tudomásul veszem. Mint ahogy a szar termeket is. De Budapest 2-ben is volt ilyen, hiába van bíró.
Úgy tudom mindegy, hogy mi van rajta. JTTF az Japan Table Tennis Federation, az ITTF meg az International Table Tennis Federation. Mert régi ütőkön rajta lehet az ITTF jelzés, de mivel évről évre változik a lista, csak az az engedélyezett ami rajta van a listán. Az számít, nem a logo.

Dzsala elnök 2010.10.20. 11:23:06

@ttfan: a logó számít, csak másképp, a feltétele a minimum, azután engedélyezettnek kell lennie

A budapesti egy másik történet, házibírók, cimbik, haverok mentek annó ki (most nem tudom, de kétlem, hogy sokat változott). Nekünk volt olyan, hogy kicsit ittasan, fél órát késve ért ki, majd jeleztük, hogy a borítása 3 különböző (!!!) borításból van összeragasztva!! Azt mondta elfogadja. Levél a szövetségnek, volt neki ejnyebejnye, jelenleg is komoly pozicióban van. Vicces...

De ettől én még mindig tisztelem a szabályokat és be is tartom, a betartatásért felelős emberek más tészta.

Nézz meg egy pro tourt, némelyik játékos hogy adogat. Az is vicces... Senki nem szól semmit. Nekem volt nb2-es meccs, ahol az első szettben 10 szervát vettem el!

Dzsala elnök 2010.10.20. 12:48:31

mármint az egyik ellenfél borítása...

ttfan 2010.10.20. 13:53:12

Azt még megkérdezhetem, hogy:
- A csapatodban mindenki vizes ragasztóval ragasztotta fel a szoftot? :) Mert ha nem, akkor az szabálytalan :)
Egyébként igazad van budapesti osztályokban is megy a mutyizás a bírókkal. Ott is leszarják az egészet, lényeg hogy a nyugdíj kiegészítés meg legyen... :)

Dzsala elnök 2010.10.20. 13:55:05

@ttfan: jelenleg alsóbb osztályban tudod ellenőrizni, hogy hogy ragasztották fel, illetve van ragasztó méret mérő is, mennyi a ragasztás rajta?

Nincs. Kérhetsz olyat is, hogy mindenkinek előző nap otthon eset imádkoznia kkell, de nehéz lesz betartatni :)

ttfan 2010.10.20. 14:04:20

Most a szabályok tiszteletére akartam utalni :)
Mert ugye abban egyet értünk hogy ha tiszteled a szabályokat, akkor nem attól tartod be, hogy ellenőrzik-e. :)

Dzsala elnök 2010.10.20. 14:07:30

ez igaz, de ellenőrizhetetlen szabályokat kár hozni, még magam sem tudnám ellenőrizni pontosan, nincsen átlag játékosnak adott infó sem eszköz mérni

Dzsala elnök 2010.10.20. 14:10:43

arra célzok, hogy tartsak be egy szabályt, amit nem tudok feltétlenül kontrollálni

főleg, hogy vizes bázisú ragasztót nem is tudom, hol lehet kapni! mondjuk ilyen gondom nincs, mert olyan ritkán ragasztok, mint ahogy borítást veszek :)

ttfan 2010.10.20. 14:16:45

Gondolom sokan háborognának (én is, és szerintem te is) ha valaki vinne egy mérőgépet és az kijelezné hogy te nem vízbázisú ragasztóval raktad fel a szoftot (még ha nem is ragasztassz minden meccs előtt) és megóvná a meccset. És ezért buknátok.

Dzsala elnök 2010.10.20. 14:18:50

@ttfan: ez megint finanszírozási kérdés, nem várhatod, hogy mindenki vegyen

pont ezt írtam előzőleg

ttfan 2010.10.20. 14:32:11

Én meg ezért mondom, hogy nem feltétlenül jó az ha ennyire ragaszkodunk egy kerülti szintű bajnokságban az összes szabály betartásához. (Nem azokra gondolok, hogy hogyan kell szerválni...)

Dzsala elnök 2010.10.20. 14:34:12

és gondolom azt tartod helyesnek betartani, amiről Te azt gondolod, a másik ember meg a másikat...

én azt mondom, tartsuk be a batarthatóakat...

ttfan 2010.10.20. 14:36:26

Igen, amit én betarthatónak tartok, azt betartom. Pont mint te. Mivel van amit te is megszegsz, van amit én is.

Dzsala elnök 2010.10.20. 14:37:37

ez szofizmus, azért kár...

vannak olyan anyagi vonzatú dolgok, ami nem lehet elvárható, ennyi - ezeket nem nehéz "kiszámolni"

de tudod mit , legyen ahogy Te akarod :)

ttfan 2010.10.20. 14:52:32

Az hogy bemégy a BSE-vel szembeni boltba (vagy megrendeled netről) és megveszed 800 Ft-ért a vizes ragasztót, az simán betartható. :)
De ti szóltatok a Kandikó ütője miatt. Szerintem nem, mert úgy is megvertétek. Annak van ezzel gondja aki kikap egy ilyen ellen.
Abban igazad van, hogy a megfelelő termet nem lehet betartani, mert nincs pénz a tömegsportban.

Diadalmas Szufla3 · http://szufla.fw.hu 2010.10.24. 12:18:38

@necces: Nekem egy ismerősöm mondta, hogy volt egyszer egy csapat, ahol máshová leigazolt játékos játszotta majdnem végig a bajnokságot. De lehet, hogy csak kitalálta.
Mi a gond azzal, ha a Lőrincz, vagy az Oláh a szabályokat betartva besegít a másik csapatba ha azok nincsenek ki betegség (ami nálunk jelenleg sajna van), vagy más elfoglaltság miatt?!

ttfan 2010.10.25. 08:31:12

Hát ezt én sem értem, hogy miért szabálytalanságnak írta az első kommentelő. Amikor a szabályok éppenhogy megengedik.
süti beállítások módosítása